A/L ඕනෙම විෂය ධාරාවක් එක්ක ICT කරන්න පුලුවන්ලු. Commerce (Accounts, Business studies) එක්ක ICT කරන එක සාර්ථකද? වාසි තියෙනවාද?
එහෙම කරලා රජයේ විශ්වවිද්යාලයකට යන්න පුලුවන් මොන අංශයෙන්ද? ලංකාවේ jobs තියෙනවද?
ICT ගැලපෙන්නෙ මොන stream එකටද?
* Grow up dude කියන්න එපා. මට නෙවේ.
එහෙම කරලා රජයේ විශ්වවිද්යාලයකට යන්න පුලුවන් මොන අංශයෙන්ද? ලංකාවේ jobs තියෙනවද?
ICT ගැලපෙන්නෙ මොන stream එකටද?
* Grow up dude කියන්න එපා. මට නෙවේ.
Last edited: