දැන් aptitude test තියල ගන්නෙ . අපි නම් fail හැබැයිbio,maths,commerce krna godak un oya subjects walin dekak karanawa neh..
art karana ekekuta thama podi awulk wenne meke widihata..habayi ape kale nm sinhala, BC wage ewa krapu ewunuth gatta..dan requirements wenas athi.