A/L commerce වලට ICT කරන එක සාර්ථකද? ICT කරන්න හොඳ මොන subjects එක්කද?

Adefer

Well-known member
  • Mar 20, 2021
    689
    913
    93
    bio,maths,commerce krna godak un oya subjects walin dekak karanawa neh..

    art karana ekekuta thama podi awulk wenne meke widihata..habayi ape kale nm sinhala, BC wage ewa krapu ewunuth gatta..dan requirements wenas athi.
    දැන් aptitude test තියල ගන්නෙ . අපි නම් fail හැබැයි
     

    S_M_S

    Well-known member
  • Sep 28, 2017
    3,343
    7,858
    113

    Rapunzel003

    Well-known member
  • Aug 30, 2022
    2,346
    4,560
    113
    • Love
    Reactions: S_M_S