mama colombo.. matath rank eka sure naa wage
Subject
Grade
PHYSICS
C
CHEMISTRY
C
BIOLOGY
C
COMMON GENERAL TEST
075
GENERAL ENGLISH
A
Summary
District Rank
1816
Island Rank
10296
Z - Score
.6535





මොනවා උනත් හොඳට කඩ්ඩ පුලුවන් සමාජීය , දේශපාලනික හා ක්රිඩාවන් පිලිබඳ දැනුමෙන් පිරිපුන් හොඳට රස්තියාදු ගහපු සිරා කොල්ලෙක්..
ආඩම්බරයි..


machanla mama b s fail ban anith result
acc - c
econ - b
eng - b
meka wenna baha ban komatath b s walata s ekak wath nathi wenne komada ban mata![]()

අනිවාර්යෙන්මොනවා උනත් හොඳට කඩ්ඩ පුලුවන් සමාජීය , දේශපාලනික හා ක්රිඩාවන් පිලිබඳ දැනුමෙන් පිරිපුන් හොඳට රස්තියාදු ගහපු සිරා කොල්ලෙක්..
ආඩම්බරයි..

matanam rank na...bio and chemistry 2ma F...
eth mama F kiyala hithapu physics S..pissu hadenawa...
Chema SMn Maths kere....First time nam lowery na... Mn nathi unaaa.. Hama deyak ma EPA wela hitiaee.... jiwathe godak kalkirila hitiaee.... Mn ayeth maths keraa... Mata. AAB . .... .....





Ado Gampahath result awul maths wala
Matath pissu haduna oi. Combined Fail (patta lesi Paper eka)
Physics C (amaaruma eka)Chema S


