A/L Results කිසිම වගකීමක් නැතුවද දාලා තියෙන්නේ?

yosh371

Well-known member
  • Jan 15, 2011
    8,464
    6,650
    113
    Land of Lions
    11.gif
    congratz broo

    Thanks machn... Mn dn inne uk university 2nd year
     
    Jul 3, 2010
    50
    4
    0
    mama colombo.. matath rank eka sure naa wage

    Subject
    Grade
    PHYSICS
    C
    CHEMISTRY
    C
    BIOLOGY
    C
    COMMON GENERAL TEST
    075
    GENERAL ENGLISH
    A

    Summary
    District Rank
    1816
    Island Rank
    10296
    Z - Score
    .6535
     

    Ali patiya

    Well-known member
  • Apr 10, 2011
    5,523
    344
    83
    ගෙදර බන්.

    මොනවා උනත් හොඳට කඩ්ඩ පුලුවන් සමාජීය , දේශපාලනික හා ක්‍රිඩාවන් පිලිබඳ දැනුමෙන් පිරිපුන් හොඳට රස්තියාදු ගහපු සිරා කොල්ලෙක්.. :P
    ආඩම්බරයි.. :yes::yes::yes::cool:

     
    • Like
    Reactions: GayanSV

    DChathu30

    Active member
  • Nov 6, 2011
    412
    126
    43
    BCC
    D-225
    I-3***
    Z-1.1

    monaragala

    loweth na.monaragala 225 k liyanndath nathwa ethi.

    giya sare

    ccs
    d - 56
    I - 5***
    z - .8
     

    James-Bond

    Member
    Dec 21, 2010
    2,705
    308
    0
    මොනවා උනත් හොඳට කඩ්ඩ පුලුවන් සමාජීය , දේශපාලනික හා ක්‍රිඩාවන් පිලිබඳ දැනුමෙන් පිරිපුන් හොඳට රස්තියාදු ගහපු සිරා කොල්ලෙක්.. :P
    ආඩම්බරයි.. :yes::yes::yes::cool:


    yako ehema kiyanna epa ban:angry:
     

    heshanhiru

    Active member
  • Nov 6, 2008
    464
    90
    28
    machanla mama b s fail ban anith result
    acc - c
    econ - b
    eng - b
    meka wenna baha ban komatath b s walata s ekak wath nathi wenne komada ban mata :(
     

    kitZrocks

    Well-known member
  • Mar 29, 2011
    5,289
    564
    113
    In yur head ^^
    මොනවා උනත් හොඳට කඩ්ඩ පුලුවන් සමාජීය , දේශපාලනික හා ක්‍රිඩාවන් පිලිබඳ දැනුමෙන් පිරිපුන් හොඳට රස්තියාදු ගහපු සිරා කොල්ලෙක්.. :P
    ආඩම්බරයි.. :yes::yes::yes::cool:

    අනිවාර්යෙන් ;)
     

    rehrumesh

    Member
    Jun 17, 2008
    594
    56
    0
    Ado Gampahath result awul maths wala


    Gampaha loweth nathi wenda aul ne ban.. mamath 2nd shy karapu mallila dethun denek gen ahuwa.

    mechchara kal malaata BBC rank ekak 250n pahalata gihin na. eth me para 2nd shy karapu malliyek BBC but rak eka 700 ganak. CCS 1200 gaanak..

    Duka thama ithin


    Aishcharyamath rate ithin mewath puduma wenda dewal nemei habai....
     
    Last edited: