eww චපාතියෝ එලවන ප්ලේන් වල යන්න එපා
උඹ ඉන්දියාවෙ ගූ කන එකෙක් කියල අපි දන්නවාBoeing hodata gewanna athi oya boruwata
https://www.theguardian.com/world/2015/mar/26/andreas-lubitz-pilot-germanwings-crash-alpssuicide කර ගන්න එකෙක් තව 200 ගානක් මරන්, suicide කර ගනියි කියලා හිතන්න අමාරුයි.
Suicide newe maniac asawal wennath puluwan.suicide කර ගන්න එකෙක් තව 200 ගානක් මරන්, suicide කර ගනියි කියලා හිතන්න අමාරුයි.
eww චපාතියෝ එලවන ප්ලේන් වල යන්න එපා


suicide කර ගන්න එකෙක් තව 200 ගානක් මරන්, suicide කර ගනියි කියලා හිතන්න අමාරුයි.
උබ හිතන් ඉන්නේ ඕවා investigate කරන්නේ නාමල් exam කරනවා වගේ කියලදලොල් black box එක damaged කියද්දීම තේරුණා මුන් ඕක pilot ගේ පිටින් යවලා
787 එකේ reputation එක බේරා ගන්නවා කියන එක ,
fuel අවුල් කිව්වත් companies වලට case

දිවිය ලොකෙන් ඇවිත් කරනවා කියලද උඹ හිතන්නේ ?උබ හිතන් ඉන්නේ ඕවා investigate කරන්නේ නාමල් exam කරනවා වගේ කියලද
