Borune, Mechchara technology develop wela thiyeddi, Engine Oil Witharak Manually Pilot ON karanda ona.fuel cutoff waning alarm / indicators nadda ban cockpit eke, captain ta notice wen nadda itin.
eww චපාතියෝ එලවන ප්ලේන් වල යන්න එපා
සිරාව්ටම බන්..රිසව් ස්විච් එකකුත් තියෙනවද දන් නෑදැම්මෙ නැත්තං කොහොමද මේ වගේ වෙලාවට පයිලට් ට වරද පටවන්නෙ?
Bro i think that mf wants some 72 virginssuicide කර ගන්න එකෙක් තව 200 ගානක් මරන්, suicide කර ගනියි කියලා හිතන්න අමාරුයි.
ලස්සනට හදපු කතාවක් කියලා නම් තේරෙනවා එතකොට අනිත් Pilot දන්නේ නැත්ද Take Off කරන කොට Fuel Cutoff එකක් කරපුවහම Plane එක කඩාගෙන වැටෙනවා කියලාhttps://aaib.gov.in/What's New Assets/Preliminary Report VT-ANB.pdf
Preliminary Report
Accident involving Air India’s B787-8 aircraft bearing registration VT-ANB
at Ahmedabad on 12 June 2025View attachment 253579
View attachment 253580
Meke kiyanna fly karaddima Fuel cutoff switch automatically off wela kiyala neda?ලස්සනට හදපු කතාවක් කියලා නම් තේරෙනවා එතකොට අනිත් Pilot දන්නේ නැත්ද Take Off කරන කොට Fuel Cutoff එකක් කරපුවහම Plane එක කඩාගෙන වැටෙනවා කියලා![]()
Ehama Germany walath kalin unaasuicide කර ගන්න එකෙක් තව 200 ගානක් මරන්, suicide කර ගනියි කියලා හිතන්න අමාරුයි.
Meke kiyanna fly karaddima Fuel cutoff switch automatically off wela kiyala neda?
Meke kiyanna fly karaddima Fuel cutoff switch automatically off wela kiyala neda?
එහෙම කරපු එකෙක් ඉන්නවා germanwings වල..suicide කර ගන්න එකෙක් තව 200 ගානක් මරන්, suicide කර ගනියි කියලා හිතන්න අමාරුයි.
මචං මේ Plane එකට එක Engine එකකින් උනත් Take Off කරගන්න පුළුවන් ලු Plane එකට ඕනේ බලයට වඩා බලයක් දෙන විදියට ලොකු එන්ජින් දෙකක් තියෙන Plane එකක්
මම එන්ජින් දෙකටම වෙන වෙනම Control Switches තියෙනවා ( මේක Safety එකට හිතලාම කරන දෙයක්)
අනිත් එක තමා මේ Switch දෙකම Manual Switch දෙකක්
Manual Switch දෙකක් මේ කියන විදියට Automatically Cutoff වෙන්න බැහැ නේද?
මේකේ උඩ පින්තූරෙ තියෙන විදියට එක Pilot කෙනෙක් අහනවා ඇයි ඔයා Fuel Cutoff කරේ කියලා
මරණ බය දැනෙන එකෙක් මෙහෙම ප්රශ්න අහා අහා ඉන්නේ නැහැ නේ බං ඉක්මනට ආයෙත් Fuel On කරනවා නේ
අනිත් එක Pilot ලා ATC එකට අන්තිමට කතා කරන Message එක International Media වල ගියා එකේ Pilot කියනවා Mayday, Mayday, Mayday එකෙන් අදහස් වෙන්නේ Plane එක කඩාගෙන වැටෙන්න යන්නේ අපේ ජීවිත අවදානමක් තියෙනවා කියලා
තමන්ම Fuel Cutoff කරගෙන තහනම් ම මේ වගේ පණිවිඩයක් ATC එකට දෙයි ද බන්
මේවා එකකට එකක් ගැලපෙන්නේ නෑ
මේ Boeing 787 Dreamliner Plane එක දවස් 51 කට සැරයක් Power Reset කරන්න ඕනේEka thama machan report eke me seen ekath dala thiyanne. Report eka hadapu un direct attack ekak Boieng ekata deela na mokada meka preliminary report eka nisa.
View attachment 253607
මේ චූටි switch එකක් toggle කරලා plane එක බිම දාන්න පුළුවන්නේ ??
![]()
මේක හැම dual engine plane එකකටම අදාලයි (CA).මචං මේ Plane එකට එක Engine එකකින් උනත් Take Off කරගන්න පුළුවන් ලු Plane එකට ඕනේ බලයට වඩා බලයක් දෙන විදියට ලොකු එන්ජින් දෙකක් තියෙන Plane එකක්