ambooooo ada nam inna baha rasnei!!

thaweesha

Well-known member
  • Dec 22, 2010
    8,991
    10,159
    113
    :shocked::shocked: uba lankaweda inne?

    නෑ බන් අවන්කෙන්ම කියන්නෙ මන් ටවුන් එකට ගියාම පිච්චෙනව එත් අපේ ගෙවල් පැත්තේ එහෙම න :no:
     

    miyuru4u

    Well-known member
  • Jan 18, 2007
    31,897
    10,495
    113
    In the eyes of my girl
    ow machan mama hituwa me mata witrai kiyala. agama nikan gini ganwa wage bun.. udeta nagitine dadiye peragena..gamma blast da solar blast da mokak da ekak da mokak da awila kiyanwa neda