chatgpt එකේ resault එකට ඇවිත් තියනවා එයාල Media Control ,Internet Regulation වගේ දේවලුත් පාවිච්චි කරනවා කියල. ඒ countries වල social media එහෙම block නෙහ්. එහෙම හිතුවොත් ඒවත් හරි. නිදි මරගාතේ වැරදි එකක් බන් මං හොයල තියෙන්නේ 😂