Patta mcoMage tiyenne parana harmon kardon avr ekak
Original content tiyena (Dolby Atmos, DTS-X) wage movies download karnna puluwan. original bluray hoya hoya yanna ooni na dn. elakiri akema member kenek hadapu telegrame group ekakin tamai mechara dawasak film down kare. ekata torrent ake link eka dunnam google drive ekata dala denawa. but original content tiyena film ekak 10GB-20GB wetara wenawa. remux version ekanam 30GB-60GB wetara wenawa. SLT Fiber tiyena nisa ude 7t wetara download wenna damma 1hours walin wage down loada kara ganna puluwan.

එතකොට ෆිල්ම් හෝල් වල පෙන්නන්නේ තාමත් රීල් ද? dolby atmos එක්ක? නැත්තන් උනුත් blu-ray project කරලද පෙන්නන්නේ?
10 20 ewa atmos tynawada?
atmos enjoy krnnamanam remux one neh bn. eth data na bn ochchara
mta machan telegram group eke link eka dipanko
reel newe mn hithanne. godak welawata lankawata ena copy eka hard walata copy krna kathawak ahala tynawa theater wala pennanna. mn hariyatama a gana danne na machn.
Avengers: Endgame 2019 wage dipanko puluwnnm 10 20 gb ekak atmosඔව් මචං 10-20gb අතර ගන්න පුලුවන් atmos & dtsx movies... ඕනි movie එක මොකක්ද ?
https://rarbgenter.org/torrent/g74qspl#exp_mediainfoAvengers: Endgame 2019 wage dipanko puluwnnm 10 20 gb ekak atmos
ela ela thanks. download krnna wela yana eka thama ekama awula fiber nathi nisa.https://rarbgenter.org/torrent/g74qspl#exp_mediainfo
https://rarbgenter.org/torrent/sdjho3a#exp_mediainfo
4K Full Hd dekama tiyenwa otana
eka tamai neda macho aula. kamk naha hemihita hemihita download kara ganna. atmos tiyena receiver ekakda tiyenen?ela ela thanks. download krnna wela yana eka thama ekama awula fiber nathi nisa.
yamaha rxv 485 ganna kiyala giye. thawa poddak eka worth da kyla consider krala rxv 585 atmos ekak ganna yanne. last week ynna hitye karumeta corona wadi unaneeka tamai neda macho aula. kamk naha hemihita hemihita download kara ganna. atmos tiyena receiver ekakda tiyenen?
ow machan dakka ekkenta ekata 10000 wage discount price ekak dala tibba ekkenta. oyage mokdda receiver ekaOw 485 ekata wada 585 ekatama yana eka hodai eka parama
yamaha music center neda machan? warranty kochra kalayak dunnada?maget 585 එකක් තියෙන්නේ. මම ගන්නකොටත් 6000/= වගේ ඩිස්කවුන්ට් එකක් දුන්නා.
ඒ බන් ඒ bota දැන් නැ නේදOriginal content tiyena (Dolby Atmos, DTS-X) wage movies download karnna puluwan. original bluray hoya hoya yanna ooni na dn. elakiri akema member kenek hadapu telegrame group ekakin tamai mechara dawasak film down kare. ekata torrent ake link eka dunnam google drive ekata dala denawa. but original content tiyena film ekak 10GB-20GB wetara wenawa. remux version ekanam 30GB-60GB wetara wenawa. SLT Fiber tiyena nisa ude 7t wetara download wenna damma 1hours walin wage down loada kara ganna puluwan.
ඔව් යමහා එකෙන් තමයි ගත්තේ. 1Year Warranty With 1Free Service.
නෑ බං. AV receivers ගන්න එපා. well designed stereo amplifier එකක් and well designed speaker 2k ගනින්. subwoofer එකක් ඕනෙමද? PC එක හරහානම් අහන්නේ PC එකෙ DAC එක වෙනුවට හොද external DAC එකක් ගනින්. ලංකාවෙ පොඩ්ඩක් හොයාගන්න අමාරු වෙයි. හොද කේබල්ස් use කරපන්. mic cables ටිකක් අරන් goldplated හොද RCA and Banana plugs අවශ්ය විදියට set කරගනින් interference and noise අඩු වෙන්න. speaker and amp ohm match කරගනින් watts ගානත් එහෙම්මමයි. ලොකු බජට් නැත්තම් හොද ජපන් ජර්මන් ඇමෙරිකන් එන්ග්ලන්ඩ් බඩු විකුනන places තියෙනවා ඕන තරම්.music විතරක් අහන කෙනෙක්ට ලොකු AV එකක් ගන්න එක තේරුමක් නැද්ද? ටවට් 2යි සබ් එකයි දාන්න හිතන් ඉන්නේ.. 5.1 ආසා නැත.. films නම් මම බලන්නේ නෑ.. එහෙම උනොත් ඔය atoms / dolby අනන් මනන් music වලට අදාල නෑ නේද?
thanks machan... bass paarak one nisa sub ekak one.. budget eka awulak na.. mata meka gannath idea ekak aawa.. but aran therumak nathi weida kiyala hithuna... cuz utube reviews wala meke bug ekak thiyenawa kiyala thibuna.. meka fail product ekak lu.. ane manda ban..නෑ බං. AV receivers ගන්න එපා. well designed stereo amplifier එකක් and well designed speaker 2k ගනින්. subwoofer එකක් ඕනෙමද? PC එක හරහානම් අහන්නේ PC එකෙ DAC එක වෙනුවට හොද external DAC එකක් ගනින්. ලංකාවෙ පොඩ්ඩක් හොයාගන්න අමාරු වෙයි. හොද කේබල්ස් use කරපන්. mic cables ටිකක් අරන් goldplated හොද RCA and Banana plugs අවශ්ය විදියට set කරගනින් interference and noise අඩු වෙන්න. speaker and amp ohm match කරගනින් watts ගානත් එහෙම්මමයි. ලොකු බජට් නැත්තම් හොද ජපන් ජර්මන් ඇමෙරිකන් එන්ග්ලන්ඩ් බඩු විකුනන places තියෙනවා ඕන තරම්.