ado axxo kiyana eka dannne nadda bancoolgayathra said:axxo?
e kawda?

aragon said:Axxo 2009 mula wenakam ripz demma ne machan..meka 2007 wala article ekak ...![]()

ayi ban R5,keltz,320ripz,ehemath hodaruchira88 said:axxo nathnam ithin FXG thamai!
klaxxon kiyala ekek innawa sure ekata eka tama axxo ge putha wenna onatharinda76 said:den realeses danne axxo ge putha axxon !!![]()
![]()
![]()
![]()

DragonD said:
puduma wadak ne man komada owa danneDragonD said:minihawa track karanna bari ay ?
yes Klaxxon and FXG thamai danata honda!sw7x said:klaxxon kiyala ekek innawa sure ekata eka tama axxo ge putha wenna ona![]()
mj ta monawa wunama moko ban ehemaya axxorudayas said:MJ th meruna eke Axxo monawada banz !
R5 kiyala team ekak nam naha man hithanne! anith ewa nam ahala naha! R5 kiyanne RIP model ekak! DVD RIP nemei!sw7x said:ayi ban R5,keltz,320ripz,ehemath hoda
crazycombo said: