bandwidth Mange software help

asstyle

Member
Apr 11, 2011
441
16
0
මචන්ලා මට ලොකු හෙල්ප් එකක් ඔනෙ මගෙ යාලුවෙක්ගෙ Internet Cafe එකක් තියෙනවා එයා දාලා තියෙන Connection එක SLT 25GB Monthly දැන් අවුල තියෙන්නෙ එකට එන කට්ට්ය පැයක් විතර අරගෙන 2GB-3GB Download කරනවා එතකොට එයාට 25GB මදි වෙනවා මාසෙට
මට දැනගන්න ඔනෙ bandwidth Mange කරන්න පුලුවන් මොනව හරි සොෆ්ට්වෙයා තියෙනවද(දවසකට මෙච්චරක් GB use කරන්න පුලුවන් වෙන්න ඔනෙ ලිමිට් එක පැන්න ගමන් Network Connetion එක Disable වෙන පැයකට 1GB Download උනු ගමන් Disable වෙන Software එකක් තිබ්බොත් හොයලා දෙන්න්කො ලොකු උදව්වක් හැබැයි එක User lata Setting වෙනස් කරන්න බැරි වෙන්න ඔනෙ
 

rcccc

Member
Aug 19, 2011
50,117
2,571
0
36
-Goodbye-
lkFJ7Ra.gif
 

nmps

Well-known member
  • Nov 15, 2008
    3,554
    151
    63
    In your HEART
    Okata Proxy ekak dapan mcn. Mamat use karanne eka tamai. Wadi dura details oninam mata pm ekak dapan. man Software eka dennam. :)
     

    walmsilva

    Well-known member
  • Sep 24, 2012
    1,955
    117
    63
    මචන්ලා මට ලොකු හෙල්ප් එකක් ඔනෙ මගෙ යාලුවෙක්ගෙ Internet Cafe එකක් තියෙනවා එයා දාලා තියෙන Connection එක SLT 25GB Monthly දැන් අවුල තියෙන්නෙ එකට එන කට්ට්ය පැයක් විතර අරගෙන 2GB-3GB Download කරනවා එතකොට එයාට 25GB මදි වෙනවා මාසෙට
    මට දැනගන්න ඔනෙ bandwidth Mange කරන්න පුලුවන් මොනව හරි සොෆ්ට්වෙයා තියෙනවද(දවසකට මෙච්චරක් GB use කරන්න පුලුවන් වෙන්න ඔනෙ ලිමිට් එක පැන්න ගමන් Network Connetion එක Disable වෙන පැයකට 1GB Download උනු ගමන් Disable වෙන Software එකක් තිබ්බොත් හොයලා දෙන්න්කො ලොකු උදව්වක් හැබැයි එක User lata Setting වෙනස් කරන්න බැරි වෙන්න ඔනෙ
    මචෝ පැයකට 1GB දුන්නත් උඹට මදි වෙනවා. monthly 120GB වත් ඕන බං...