Basic Job Interview Answering in English - සරල ප්රශ්න වලට සරල පිළිතුරු දීම
ඇයි මෙම ත්රෙඩ් එක දැම්මේ?
Companies balanne oyagen egollanta waasiyak wei da kiyala saha oya awanka lesa work karanna lasthi da kiyala

Meka hodha deyak mokada ehema thamai company, customers, service, and society + Sri Lankawe economy eka develop wenne...
Ema nisa oyaa kochchara daksha wunath, molaya thibbath,
interview ekadi kelawa gaththoth job eka hamba wenna ida kada adu wenawa
(but samahara ultra-talented aya eth recruit karagena thiyenawa)
Anith aya innawa oya tharam wada bari aya but eyala kohomahari interivew ekata elakiri widihata face karala job eka gannawa
Ekath ekthara athakin baluwama sukshama kalaawak
Thawa deyak, godak aya pasu bata wenawa English knowledge madi kiyala,
But oya mema thread eke thiyena tikak hari igena gena, eke meaning eka oluwe thiyagena
interview eke answer karoth, saarthaka wenna haki.
Dan Sri Lanka we hodha companies wala job ganna amarui / amaru karala

Young ayata thiyena problem ekak thamai kohomada English-languaged based job interviews waladi questions walata spoken or written answer karanne kiyala.
Mage seemitha danumin, common job interview question tikak aragena ekata
hodinma answer karana widi tikak kiyannam.
Meya first kotasa,
Meka godak basic yanne, English language amarui kiyana ayata
Mema thread eke thiyenne bohoma simple / common ewa pamanai,
Lokuma job positions walata mewa hariyanne naha



Kihipa denek udaw illapu nisa mama thread ekak daanna hithuwa
ප්රශ්නය සහ පිළිතුර I
Example 1:
What are your future goals?
ඔබගේ අනාගත බලාපොරොත්තු කුමක්ද?
I have many future goals but my main future goal is to develop myself
in a professional capacity that will benefit my company, the company's
management, my co-workers, my family and myself.
In addition, I wish to acquire experience in this company
as this is my preferred company since I first heard the
achievements of your company in 2015.
Company ekata podi butter paarak dammata awulak naha

Oya hamathissema oya ganama pamanak hithana #@$% ekkenek
wunath, oya "myself" eka antheemata kiyanna.
Methanadi ahanne machan / machani oyage hopes walata wada
company ekata oyagen wadak athi wei da yana eka
Oya sapayana answer eken oyaawa eyala maninawa

Ema nisa sukshama lesa answer denna ona
Namuth asathya kiyanne nathuwa answer karanna

Thawa deyak thamai, companies walata ona hamathissema unanduwen work develop karana aya,
Ema nisa mekath oluwe thiyagena answer karanna
Habai ohoma kiyala eyala ahuwoth kohomada oya benefit karanne kiyala, ethanadi answer ekak pre-plan karagena kiyanna.
Thread eke posts wala thawa question and answer 3k atha

Thawa questions and answers and guides tikak daanna idiriyeda

Meeta wada dewal kiyanna haki but thread eka diga wadi wenawa saha
hama answer ekak ma hama job / interview ekata adala wenne naha
ඇයි මෙම ත්රෙඩ් එක දැම්මේ?
Companies balanne oyagen egollanta waasiyak wei da kiyala saha oya awanka lesa work karanna lasthi da kiyala


Meka hodha deyak mokada ehema thamai company, customers, service, and society + Sri Lankawe economy eka develop wenne...
Ema nisa oyaa kochchara daksha wunath, molaya thibbath,
interview ekadi kelawa gaththoth job eka hamba wenna ida kada adu wenawa
(but samahara ultra-talented aya eth recruit karagena thiyenawa)

Anith aya innawa oya tharam wada bari aya but eyala kohomahari interivew ekata elakiri widihata face karala job eka gannawa

Ekath ekthara athakin baluwama sukshama kalaawak
Thawa deyak, godak aya pasu bata wenawa English knowledge madi kiyala,
But oya mema thread eke thiyena tikak hari igena gena, eke meaning eka oluwe thiyagena
interview eke answer karoth, saarthaka wenna haki.
Dan Sri Lanka we hodha companies wala job ganna amarui / amaru karala

Young ayata thiyena problem ekak thamai kohomada English-languaged based job interviews waladi questions walata spoken or written answer karanne kiyala.Mage seemitha danumin, common job interview question tikak aragena ekata
hodinma answer karana widi tikak kiyannam.
Meya first kotasa,

Meka godak basic yanne, English language amarui kiyana ayata

Mema thread eke thiyenne bohoma simple / common ewa pamanai,

Lokuma job positions walata mewa hariyanne naha




Kihipa denek udaw illapu nisa mama thread ekak daanna hithuwa
ප්රශ්නය සහ පිළිතුර I
Example 1:
What are your future goals?
ඔබගේ අනාගත බලාපොරොත්තු කුමක්ද?
I have many future goals but my main future goal is to develop myself
in a professional capacity that will benefit my company, the company's
management, my co-workers, my family and myself.
In addition, I wish to acquire experience in this company
as this is my preferred company since I first heard the
achievements of your company in 2015.
Company ekata podi butter paarak dammata awulak naha

Oya hamathissema oya ganama pamanak hithana #@$% ekkenek
wunath, oya "myself" eka antheemata kiyanna.

Methanadi ahanne machan / machani oyage hopes walata wada
company ekata oyagen wadak athi wei da yana eka
Oya sapayana answer eken oyaawa eyala maninawa


Ema nisa sukshama lesa answer denna ona

Namuth asathya kiyanne nathuwa answer karanna


Thawa deyak thamai, companies walata ona hamathissema unanduwen work develop karana aya,
Ema nisa mekath oluwe thiyagena answer karanna
Habai ohoma kiyala eyala ahuwoth kohomada oya benefit karanne kiyala, ethanadi answer ekak pre-plan karagena kiyanna.
Thread eke posts wala thawa question and answer 3k atha


Thawa questions and answers and guides tikak daanna idiriyeda


Meeta wada dewal kiyanna haki but thread eka diga wadi wenawa saha
hama answer ekak ma hama job / interview ekata adala wenne naha


