ජපන් යන්න හිටියෙ.Exam ඔක්කොම කරගෙන ලැස්ති වෙලා ඉද්දි ජපනා කෙලිනවා. දැන් වැඩකරන උන්ට හෙන සොච්චම් පඩියයි හම්බෙන්නෙ මරවා වැඩගන්නවා.insurance /pension අරවා මේව කියල හෙන ගානක් කපනවා.ණය වෙලා ගිහිපු උන් ඔක්කොම නාහෙන් අඩනවා එන්න විදියක් නෑ ණය ඉවර නෑ කියලා. පවුල් පිටින් සෙට්ල් වුන එවුනුත් ආපහු වෙන රට්වල් වලට ගොඩ බහිනවා
Belarus Hotel Kitchen Helper වේකන්සි තියෙනව දැන් අලුතින්. or 1000$ මාසෙට + OT. Accomodation ඒව හම්බෙනව. ඉක්මනින් යන පුළුවන් කියල කිව්වෙ
මගේ තියෙන Freelance වැඩත් Improve කරගත්තොත් තව අමතර 700-800$ හොයාගතෑකි. අතරමන් උනත් හිගාකන්නෙ නැතුව ටිකට් එකක් දාගෙන එන්න පුළුවන් කියල හිතෙනව.
ඔක්කොම දමලා ගහල යන්න හිතෙනව බන්. එපා වෙලා තියෙන්නෙ. Europe Remote Jobs 2-3 සෙට් උනා Screening Pass උනත් ලන්කාවෙ ඉන්න නිසා උන් කැමති නෑ ගන්න.හැබැයි ඉන්දියන් උන් ගන්නව.
Belarus ගැන දන්න එවුන් මේ ගැන කියන්නකො බලන්න
Belarus Hotel Kitchen Helper වේකන්සි තියෙනව දැන් අලුතින්. or 1000$ මාසෙට + OT. Accomodation ඒව හම්බෙනව. ඉක්මනින් යන පුළුවන් කියල කිව්වෙ
මගේ තියෙන Freelance වැඩත් Improve කරගත්තොත් තව අමතර 700-800$ හොයාගතෑකි. අතරමන් උනත් හිගාකන්නෙ නැතුව ටිකට් එකක් දාගෙන එන්න පුළුවන් කියල හිතෙනව.
ඔක්කොම දමලා ගහල යන්න හිතෙනව බන්. එපා වෙලා තියෙන්නෙ. Europe Remote Jobs 2-3 සෙට් උනා Screening Pass උනත් ලන්කාවෙ ඉන්න නිසා උන් කැමති නෑ ගන්න.හැබැයි ඉන්දියන් උන් ගන්නව.
Belarus ගැන දන්න එවුන් මේ ගැන කියන්නකො බලන්න
