Best Audio Phone 2018

deanXX

Well-known member
  • Oct 15, 2013
    21,581
    16,431
    113
    46495522_2172415159443346_850662648574902272_n.jpg

    46508924_2172415206110008_3227571187395592192_n.jpg


    46495365_2172415232776672_1116549604125442048_n.jpg


    quad-dac-flow.jpg



     

    neyohk

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    16,273
    17,255
    113
    මරුසිරා;23931748 said:
    බුම්ප් ..

    පොන් එකක් විදිහට සවුන්ඩ් විතරක් කොලිටි වුනාම ඇතිද ?
    :confused::rolleyes:

    ayi V40 eke monada ban adu?:rolleyes:

     
    Last edited:

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    මේකට ගහන්ඩ පුළුවන් සෙට් එකක් මිහිපිට තවම පහළ වී නොමැත.. මතක් වෙද්දි ඒ බේස් එක.. පුළුන් රොදක පාවෙනව වගේ.. :love:


    ado ape gedarth tibba mein ekaka issara. patta bass.
     
    • Like
    Reactions: AnuradhaRa

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • ado ape gedarth tibba mein ekaka issara. patta bass.

    කියල වැඩක් නෑ බං.. පට්ට ඈම්ප් සර්කිට් එකක් තියෙනව ඇත්තෙ..

    සවුන්ඩ් එක සුපිරිම සුපිරි.

    බේස් එක මාර සොෆ්ට්. ඒ වුණාට සැරට වදිනව
     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    කියල වැඩක් නෑ බං.. පට්ට ඈම්ප් සර්කිට් එකක් තියෙනව ඇත්තෙ..

    සවුන්ඩ් එක සුපිරිම සුපිරි

    බේස් එක මාර සොෆ්ට්. ඒ වුණාට සැරට එනව

    sorry machan mekama newei tibbe. Sony FH-G80. umbe eka CD 3k neda. ape tibba eka 1cd. patta bass. kochara wadi karath awl wenne na sound.

    me wage ewa dan koheda ban.

    menna meka. me mage video ekak newei.

     

    Kalegana

    Well-known member
  • Sep 23, 2007
    31,456
    67,042
    113
    Kuwait-Galle
    ඔව් මචං G88 එකේ සීඩී තුනක් දාන්ඩ පුලුවන්

    ane manda ban china gahana Sony wala melo rahak na. balapan speaker sound wadi wenakota bass bak bak ganwa.

    Japan hadapu sony wala spearker sounds kohomada? kochara wadi karath kisima wenasak na.