Binance,Paxful වගේ p2p market වල USDT buy sell කරන අය කව්ද ඉන්නේ ?
එහෙම buy sell වැඩේ ලාබද ? එහෙම ලාභ ගන්න අය ඉන්නවා නම් පොඩ්ඩක් කියන්න කොහොමද ඒක වෙන්නේ කියලා .
USD price එක හැමතිස්සෙම වැඩි වෙන නිසා hold කරන් ඉන්න එක ලාභ නැද්ද?
එහෙම buy sell වැඩේ ලාබද ? එහෙම ලාභ ගන්න අය ඉන්නවා නම් පොඩ්ඩක් කියන්න කොහොමද ඒක වෙන්නේ කියලා .
USD price එක හැමතිස්සෙම වැඩි වෙන නිසා hold කරන් ඉන්න එක ලාභ නැද්ද?