selling refurbished phonesmokadda awula wune?
Apoi mungen nam ganna epa. maha sakkili hethathak inne. mun wikunanne refurbished phones

Siam or Shim?Laptop.lk - Unity
Anura food center - Hokandara
Shiam beach rest - Arugambe
Cepetco - Rajagiriya
Greenware Mobile
Located in: Liberty Plaza
Address: 42P, Ground Floor, Liberty Plaza, 00300
Hours:
Closes soon ⋅ 7PM ⋅ Opens 10AM Sat · More hours
Phone: 077 764 8648
![]()
Dialcom eken 2013 wage nam phone ekak gaththa
e daawas wala warranty claim karanna nam wune na habai, eka nisa after sales service eka gana idea ekak naha
I got iPhone and Mac from Abans. Prices were slightly high. But came with original pack. So I feel, "Abans" ok for the genuine items. But due to the government import restrictions which applied recently, they did very high price increased when compare with other shops. So now I won't recommend them. Seems they try to get the full advantage from those incidents.mage HP Pavilion eka gaththe 2017.10.15 Singer eke thibbe 127/-...wena HP Authorized seller kenekgen gaththa 90t 1 year warranty dunna....ada wenkm battery ekk witharai damme wena mkthma awulk wune na..
It's based on the branches. I don't like katunayaka near shop. But Abans is good which is located near to Katunayaka. So all depend on the manager, I guess.Softlogic nam narakai kiyanna ba .. man samsung 9+ ekak gaththa break free warranty ekak ekka .. 11 months wage gihin bima watila display eka giya .. aluthma ekak dala dunna free
Online exam eke waradda kiyannako , first time eka ahuwe. KIU eka amathaka karapan. IT industry eke hama ekama wage online exam walin certificate gannawayakoo KIU kiyanne honda standard uni ekak. lokkage tone eka awul tamai habai online exams kiyanne thani prodawak physical exam tibiya yutumai. upadi kadanam online tiyenne. oke facilitiesut supiri japanese uni ekak
meke lokuwata IT na nursing ehema ewa godak tiyenne plus government honda uni okkoma physical tibbe exam delay karala. private ewa tamai online dangaluwe unge komat standard nane. KIU witrai private standard uni ekakata tiyenne ekata arinna hadanne standard nati anit private uni tamaiOnline exam eke waradda kiyannako , first time eka ahuwe. KIU eka amathaka karapan. IT industry eke hama ekama wage online exam walin certificate gannawa
Online exam waradda mokakda kiyala kiwwe naha nehmeke lokuwata IT na plus government honda uni okkoma physical naa. private ewa tamai online dangaluwe unge komat standard nane
monitor karanne naa yakoo hariyata ekawat terenne nadda uba hituwe exam kiyanne open book exam kiyalada? nattan government uniwalata pukee amaruwada physical tiyanna ochchra risk aran. ehenm tiyanna kiyapnko exam department eken karana government competitive exam okkoma online. standard maintain karana onee uni ekak kawadawakwat online exam tiyanne naa. online lecs nam kisi waraddak naaOnline exam waradda mokakda kiyala kiwwe naha neh
monitor karanne naa yakoo hariyata ekawat terenne nadda uba hituwe exam kiyanne open book exam kiyalada?
ow eth samahrunta current naa mobile connection issues kochchra wena awul tiyenwada? plus KIU eka loku building ekak physical tiyannat puluwan unta kisi gaamak natuwa. eke lokkage tone ekaanm awul habai physical tiyena decision eke kisima awulak naa. dan lankaawe popsiyo komat hasirenne corona naa wagene exam witrai munta online oneEchchara simple naha neh bn. Methods keepayak thiyenawa
1) Randomize questions & Question order
2) Monitoring software ( ex - Automated Proctoring )
3) Browser eken monitor wenawa ( new tabs , searchers etc)
4) Candidate verifications (cam , mic etc)
5) Exam time
Othana kada set ekakma ekama owner. Eka eka nam walin thiyenawa. Mai yaluwekui gihin ganiddi api illapu model eka mun gawa thibbe naha. Athule un katha wuna (Demalin) unge anith kade athi kiyala. Math ekka giya ekata demala therenawaඉස්සර මුන්ගේ repair කරන තැන පොතක් තිබ්බා ලියන්න තාම යනවද දන්නේ නැ. පොත බැලුවානම් මොකද්ද අවුල කියලා බලන්න තිබ්බා.. ත්රෙඩ් එකේ මුල දාලා තියන උනුයි මුනුයි තව ඩිවයින් වගේ නමකුත් තියන එකක් තියනවා ඔක ඇතුලේ ඔක්කොම එවුන් එකයිද කොහෙද.