Blacklisted Seller list - මේ තැන් වලින් බඩු ගන්න එපා

arrow__

Well-known member
  • Jul 26, 2013
    3,198
    276
    83
    භාණ්ඩ / සේවා ලබාගන්න ගිහින් ආපහු යන්නෙ නෑ කියලා හිතාගත්තු තැන් මෙතන ශෙයා කරන්න. පුලුවන් තරම් proof එක්ක දාන්න එහෙම නැතුව අල්ලපු ගෙදර එකාගෙ බිස්නස් එකට කෙලවන්න මෙතන දාන්න එපා.











    • Abans - Depends on the branch but most are shit - Try Damro first






    Abans patta chora. Fridge 1 gatta. one year yaddi bidima gelawuna.
    Microwave oven ekak use kala panel 1 touch tibba. ekath touch eka gihin kela wuna. hadanna 9500 yanwa kiwaa.
    Okunge badu ekawat ganna epa. mala jarwak.

    Ahh fridge 1 made in India.
     

    Oli_Vili

    Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113
    Abans patta chora. Fridge 1 gatta. one year yaddi bidima gelawuna.
    Microwave oven ekak use kala panel 1 touch tibba. ekath touch eka gihin kela wuna. hadanna 9500 yanwa kiwaa.
    Okunge badu ekawat ganna epa. mala jarwak.

    Ahh fridge 1 made in India.

    brand & model number කියන්න මචං අනිත්අයට උදවුවක් වේවි
     

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,790
    19,771
    113
    ow eth samahrunta current naa mobile connection issues kochchra wena awul tiyenwada? plus KIU eka loku building ekak physical tiyannat puluwan unta kisi gaamak natuwa. eke lokkage tone ekaanm awul habai physical tiyena decision eke kisima awulak naa. dan lankaawe popsiyo komat hasirenne corona naa wagene exam witrai munta online one
    Mama danne naha oyage gov uni kiyana eken mean karanne mona university da kiyala oyage university eka mama dannet naha habai moratuwe nam last sem eke tibbet online exams ewa karapu pirisa dannawa karapu widiya. Oya moratuwa dakinnet pvt uni ekak widiyatada?
     

    kasunkaru

    Well-known member
  • Jan 25, 2018
    7,558
    5,824
    113
    Mama danne naha oyage gov uni kiyana eken mean karanne mona university da kiyala oyage university eka mama dannet naha habai moratuwe nam last sem eke tibbet online exams ewa karapu pirisa dannawa karapu widiya. Oya moratuwa dakinnet pvt uni ekak widiyatada?
    puke moratuwet dan standards naa yakoo balapn world ranking. colombo and pera leading. hoyala balapn unge kohomda tibbe kiyala
     

    ChoronaSottiya

    Well-known member
  • Sep 13, 2020
    4,691
    6,986
    113
    වදුරව
    ඇයි සම්පත් බැංකුව හොඳ නැත්තේ?
    1. The worst customer care - Stuff acts like 'Sampath' is the only band in the island. Provides very disregardful service even in the quite(less busy) times.
    2. Very unprofessional - Mostly the stuff behaves like school kids, they keep customers waiting to chat and make jokes with each other even the customers are right in front of them.

    In the bottom line, by comparing to the State Owned banks like BOC, I wont be recommending anyone Sampath.

    PS: I am telling this with my recent experience. I only went there to open an account, just image how it would be if I went to applied for a loan....
     
    Last edited: