ට හිකි.. මේකිට ඇති මෙන්ටල් අවුලක් නැහැ බන්. සල්ලි තිබ්බට මොලේ නැහැ බන්![]()



ට හිකි.. මේකිට ඇති මෙන්ටල් අවුලක් නැහැ බන්. සල්ලි තිබ්බට මොලේ නැහැ බන්![]()

මටත් හිතෙන්නෙ ඕක පොලිසියෙන් බේරෙන්න කිවුව කතාවක්..අර කලින් දුමින්දට මුකුත් මතක නෑ කිවුව වගේ![]()
car eka.. than 2..කොහොමද බන් මේ එකී කියල කියන්නේ. video එකේ මුණ හරියට පෙන්නේ නැ නේ.


Matanam wena ekak ne anty, mata BMW ekak thiya marutiyak wath ne...me wage deyak Heta oyata Hari Mata Hari wenna puluwan..

Matanam wena ekak ne anty, mata BMW ekak thiya marutiyak wath ne...![]()


Mental case ekk wage penne mata witharada![]()
Genunge mole ara handimiteda mokeda kiyanne eththa neda eka athakata.. mona tharam buru wedakda ea geni kare.. mata pudgalikawa oya traffic police penna be.. but un dennata katha karana heti, ea geni hesirena heti dakkama pudgalikawa genuth penna beri wenawa..Ha Ehenan hire yanna Wena ekak na oyata..![]()
