bonna hodama tea eka

leeroxxroxx

Well-known member
  • Sep 12, 2012
    4,371
    5,503
    113
    Panadura
    Untitled36-1.jpg
     

    manarrow

    Well-known member
  • Jan 31, 2015
    5,130
    5,440
    113
    if you wanna get close to at least little bit of export quality one go for dilma or zesta

    මේකත් එක්ක තව එකක් මතක් උනා. අපේ wife ගේ සියා ඉන්නවා තාම 96ක් දැන් ඇස දෙක පෙන්නේ නැති එක ඇරෙන්න වෙන ලෙඩක් නැ ඇග පත වැහැරිලා මොකුත් නැ. හම එල්ලෙන සීන් නැ තාම නිකන් 70 ගානක පොරක් වගේ පෙනුමක් තියෙන්නේ. දවසක් කතා වෙනකොට කිවුව ඉස්සර සිය වැඩ කරලා තියෙන්නේ තේ වත්තක මොකක් හරි job එකක් office එකේ ඉන්නකොට එකක් ඉවර වෙන්න තව එක කෝප්පයක් තේ කෝප්පයක් ගෙන්නාගෙන දවසම තේ බොනවලු සීය. පස්සේ මම තේ වල ගුණ හොයල බැලුව. බලනකොට තියනවා anti aging properties and ලෙඩ ගොඩකට ගුණ ගොඩක් දේවල්. සිනි නැතුව කෝප්ප 5 6ක් උනත් දවසකට බොන්න, හොද strong black tea නං සිනි නැතුව කොහොමත් බොන්න පුළුවන්
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: SK29

    wqe123

    Well-known member
  • Aug 21, 2015
    9,809
    12,994
    113
    ලංකාවේ.. ලංකාවේ
    mchn bonna hodma tea ek mokdd??? nkn hena qualityma eka
    එක්ස්පෝර්ට් කොලිටි අලුත් තේ ටිකක් අරගෙන බලන්න
    සුපර්මාකට් එකේ නම් zesta, Dilmah Premium, kotiyagala (Bogawantalawa) අරන් බලන්න. අර උඩ කියලා තියන ඒවාට නම් සම වෙන්නේ නෑ
     

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,500
    8,871
    113
    Dilmah.
    Stassen tea ekath hondai. local market eke adui. Tin ekaka ena tea eka tyenwa samahara shops wala.