Call කරලා වෙබ් හදනවා ද ඇහුවාම බිස්නස් කරන අය බනිනවා

Ace Viper

Well-known member
  • Jul 6, 2015
    5,263
    3,639
    113
    හොද වැඩේ පොන්නයට නිකන් ඉන්න මිනිස්සුන්ට කරදර කරනවට
     
    • Haha
    Reactions: kolavari

    motocar

    Active member
  • Nov 24, 2008
    185
    204
    43
    Sri Lanka -> New Zealand
    www.youtube.com
    ෆේස් බුක් එකෙන් Numbers අරගෙන බිස්නස් වලට කතා කරලා වෙබ් අඩවි හදනවා ද කියලා ඇහුවා ගොඩක් තැන් වලින් පට්ට යන්න බනිනවා. කන්න විදියක් නැත්තම් හිගාකාපන් කිව්වා එකෙක්

    කතා කරන විදියේ අවුලක් තියෙනවා ද ? කතා කරේ මෙහෙම



    Land Number එකකින් කලින් කතා කරේ එතකොට අවුලක් තිබ්බේ නෑ Mobile Number එකෙන් කතා කරන්න ගත්තා ට පස්සේ තමා වැඩේ අවුල් උනේ


    මම 2008දි ඔය වැඩේ පටන් ගත්තෙ. ඒ කාලෙ Software Systems/ Web Sites ගැන මිනිස්සු දැන් තරම්වත් දැනුවත් නැහ. මමත් Call කරහම ඔය වගේ අහගෙන තියෙනව මිනිසුන්ගෙන්. මම කලේ SLT Yellow Pages එකෙන් හොයල Companies වලට කෝල් කරපු එක. සාර්තක ප්‍රතිචාරයයක් ලැබුනෙම නැ.

    ඊටපස්සෙ මමය් මගෙ යාලුවය් නුගෙගොඩ ඉදල මහරගමට ප‍ය්න් යන ගමන් ටිකක් ලොකු Software/ Web එකක් එහෙම අවශ්‍ය වෙය් කියල හිතපු කඩවල් වලින් ගිහින් ඇහුව. කිසිම හොද ප්‍රතිචාර නැහ. එකකින් අහුව රු100ට Software එක දෙන්න බැරිද කියල. අන්තිමට මහරහමින් Phone Shop එකකින් තමය් අපිට පලවෙනි Freelance software ජොබ් එක ලැබුනෙ. රු.25,000ට Inventory System එකක්.
     

    pathaleiretta

    Well-known member
  • Aug 18, 2015
    9,320
    21,354
    113
    කෙල්ලෙක් දම්මලා කතා කරපන්. ගොඩක් උන් ඇබරෙනව එතකොට. බිස්නස් එන ප්‍රමානෙත් වැඩිවෙයි. අඩුවට ඉල්ලන්නෙත් නෑ. ☺️☺️☺️
     

    niranga1989

    Well-known member
  • Jan 29, 2021
    7,742
    11,084
    113
    කෙල්ලෙක් දම්මලා කතා කරපන්. ගොඩක් උන් ඇබරෙනව එතකොට. බිස්නස් එන ප්‍රමානෙත් වැඩිවෙයි. අඩුවට ඉල්ලන්නෙත් නෑ. ☺️☺️☺️
    ayeth ahala... kaadey wahalama call eka answer karai
     

    lahirumax0

    Well-known member
  • Feb 21, 2011
    1,209
    186
    63
    උබ Fiverr කරපන් එහෙම නැත්නම්, USA, UK වල වගේ තියන පොඩි පොඩි business කරන තැන් වලට emails ගහපන්. පරණ Outdated mobile friendly නැති එහෙම websites තියන shops/companies ඔනතරන් හොයාගන්න පුලුවන්,

    හැබැයි උබට උන්ට හරියට explain කරලා mail එක ගහන්න වෙනවා, හොද quality එකට.

    අයේ instagram වලිනුත් try කරන්න, portfolio එක දාලා page එකක් එහෙම හදලා පොඩි business කරන page වලට dms දාලා බලන්න.


    පොඩි කට්ටක් කන්න වෙනවා තමා ඒත් පොඩ්ඩක් try කරලා බලපන් ඉක්මනින් ගේම අත අරින්න කලින්.
     
    • Like
    Reactions: Nadun26

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,679
    75,763
    113
    Thoda katha kare?? :growl:

    Pakaya, ahu wennepa thoge ata deka kapanawa dana ganin :growl:

    Call karala web oneda ahanne..munge ammalata...:angry:
    Aaathal thread ekak yako.

    Mu awilla ara Anuradha ponzge entrepreneur version eka wage oi

    කන්න විදියක් නැත්තම් හිගාකාපන් කිව්වා <-- Karima kathawa oi
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    කෙල්ලෙක් දම්මලා කතා කරපන්. ගොඩක් උන් ඇබරෙනව එතකොට. බිස්නස් එන ප්‍රමානෙත් වැඩිවෙයි. අඩුවට ඉල්ලන්නෙත් නෑ. ☺️☺️☺️
    ඔව් දැන් කරන්නේ එහෙමයි මම
     
    • Like
    Reactions: pathaleiretta

    elajani

    Well-known member
  • Oct 18, 2020
    10,591
    6,357
    113
    ෆේස් බුක් එකෙන් Numbers අරගෙන බිස්නස් වලට කතා කරලා වෙබ් අඩවි හදනවා ද කියලා ඇහුවා ගොඩක් තැන් වලින් පට්ට යන්න බනිනවා. කන්න විදියක් නැත්තම් හිගාකාපන් කිව්වා එකෙක්

    කතා කරන විදියේ අවුලක් තියෙනවා ද ? කතා කරේ මෙහෙම



    Land Number එකකින් කලින් කතා කරේ එතකොට අවුලක් තිබ්බේ නෑ Mobile Number එකෙන් කතා කරන්න ගත්තා ට පස්සේ තමා වැඩේ අවුල් උනේ
    අරගලයට ජයවේ
    මේ රැට්ටගෙන් අහපන් වෙබ් එකක් ඕනෙද කියලා
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,209
    12,742
    113
    38
    උබ Fiverr කරපන් එහෙම නැත්නම්, USA, UK වල වගේ තියන පොඩි පොඩි business කරන තැන් වලට emails ගහපන්. පරණ Outdated mobile friendly නැති එහෙම websites තියන shops/companies ඔනතරන් හොයාගන්න පුලුවන්,

    හැබැයි උබට උන්ට හරියට explain කරලා mail එක ගහන්න වෙනවා, හොද quality එකට.

    අයේ instagram වලිනුත් try කරන්න, portfolio එක දාලා page එකක් එහෙම හදලා පොඩි business කරන page වලට dms දාලා බලන්න.


    පොඩි කට්ටක් කන්න වෙනවා තමා ඒත් පොඩ්ඩක් try කරලා බලපන් ඉක්මනින් ගේම අත අරින්න කලින්.
    මම වෙබ් කරන එක නැවත්තුවා මචන් මේක පරණ thread එකක් නේ bump කරලා තියෙන්නේ මේ අය , මම දැන් වෙන වැඩක් කරනවා වෙබ් හදනවට වඩා ලෙසිම වැඩක්

    Inbox portfolio and prices
    Man dan Web karanna ne machan Parana thread ekk bump karala kavuru hari
    ------ Post added on Aug 17, 2022 at 4:17 AM
     
    • Like
    Reactions: thelaa rox