call me by your name - මට ඔයාගේ නම කියලා කතා කරන්න

Dishta Didin

Well-known member
  • Dec 4, 2015
    4,416
    1,411
    113

    ආදරේ කියලා ඔය රැවටිලා තියෙන්නේ ආශාවට... :yes:

    tupac97 ආදරය කියලා හිතාගෙන ඉන්නේ වෙන එකක්, හරියට පරාර්ථකාමී සෙනෙහස වගේ එකක්.
    අනිත් ගොඩක් අයත් එහෙමයි.
    ඒත් ආදරය කියන්නේ ආශාව කියන එකයි මෙතනදි කිව්වේ.
     

    Dishta Didin

    Well-known member
  • Dec 4, 2015
    4,416
    1,411
    113
    Ok
    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1832169

    Onna oya thread eka gana obage adahasa danaganna kamathi. Oke poram bana un gana obata hithena de danaganna kamathi.

    :lol:
    ඕක මං කලින් දැක්කා. දැනුත් ටිකක් බැලුවා.
    ඔක්කොම නම් කියෙව්වේ නෑ.
    එතන බහුතරය හිතන්නේ
    "Sex කළා මෙච්චරක් එක්ක... ඒ නිසා මමයි වැඩ්ඩා..."
    "Sex කළේ අහවල් තැන... එ් නිසා මමයි වැඩ්ඩා..."කියලා.

    හිතන විදියේ වැරැද්ද තමා...
    Sex කියන්නේ මැජික් නෙවෙයි.

    පඳුරු අස්සේ සත්තු වගේ, මාසෙට 4, 5 ක් එක්ක කරනවා කියන්නේ මානසික දියුණුව නෑ.
    සබඳතාවයක ගෞරවය තියෙන්න ඕනේ...

    රත්තරං කියලා තියනවා වගේ,
    ගැළපෙන එක කෙල්ලෙක් එක්ක සුපිරි Sex Life එකක් තියාගන්න එකයි වටින්නේ...
    කසාද බඳිනවා නම් තමන්ගේ Sex Life එකට ගැළපෙන කෙනා තෝරගෙන බඳින්න ඕනේ.
     

    Ridila™

    Well-known member
  • Jun 7, 2013
    31,010
    1,786
    113
    ඇයි එන්නද.?
    :lol:
    ඕක මං කලින් දැක්කා. දැනුත් ටිකක් බැලුවා.
    ඔක්කොම නම් කියෙව්වේ නෑ.
    එතන බහුතරය හිතන්නේ
    "Sex කළා මෙච්චරක් එක්ක... ඒ නිසා මමයි වැඩ්ඩා..."
    "Sex කළේ අහවල් තැන... එ් නිසා මමයි වැඩ්ඩා..."කියලා.

    හිතන විදියේ වැරැද්ද තමා...
    Sex කියන්නේ මැජික් නෙවෙයි.

    පඳුරු අස්සේ සත්තු වගේ, මාසෙට 4, 5 ක් එක්ක කරනවා කියන්නේ මානසික දියුණුව නෑ.
    සබඳතාවයක ගෞරවය තියෙන්න ඕනේ...

    රත්තරං කියලා තියනවා වගේ,
    ගැළපෙන එක කෙල්ලෙක් එක්ක සුපිරි Sex Life එකක් තියාගන්න එකයි වටින්නේ...
    කසාද බඳිනවා නම් තමන්ගේ Sex Life එකට ගැළපෙන කෙනා තෝරගෙන බඳින්න ඕනේ.

    Ela. Mata one une tikak mole thiyena ekekta pitin baluwama oya thread eke inna un wa pena vidiha danagannai. Thanks machan. :cool:;);) I am succeeded :yes:
     

    tupac97

    Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,811
    1
    9,698
    113
    colombo
    Dishta Didin:22785672 said:

    ආදරේ කියලා ඔය රැවටිලා තියෙන්නේ ආශාවට... :yes:

    tupac97 ආදරය කියලා හිතාගෙන ඉන්නේ වෙන එකක්, හරියට පරාර්ථකාමී සෙනෙහස වගේ එකක්.
    අනිත් ගොඩක් අයත් එහෙමයි.
    ඒත් ආදරය කියන්නේ ආශාව කියන එකයි මෙතනදි කිව්වේ.

    ආදරය, සෙනෙහස ඔය හැම එකක්ම ආශාව මුල් කරගෙන තමා හට ගන්නේ ,
     

    Dishta Didin

    Well-known member
  • Dec 4, 2015
    4,416
    1,411
    113
    ආදරය, සෙනෙහස ඔය හැම එකක්ම ආශාව මුල් කරගෙන තමා හට ගන්නේ ,
    මෙහෙමයි, අම්මා තාත්තා ළමයින්ට තියන ආදරේ ගත්තොත්,
    තමන් දුක් විඳගෙන ළමයාගේ යහපත ගැනම හිතන එක,
    එතන තමන්ගේ ආශාවක් ඉෂ්ඨ කර ගැනීමකට වඩා වෙනස් විදියට මං දකින්නේ.
    සෙනෙහස ද මොකක්ද වචනේ දන්නේ නෑ,
    ඒත් පරාර්ථකාමීත්වය, තමන්ට අයහපතක් උනත් ළමයා වෙනුවෙන් දෙයක් කරන එක...
    ඒක වෙනස්...
     

    tupac97

    Well-known member
  • Apr 9, 2016
    11,811
    1
    9,698
    113
    colombo
    Dishta Didin:22785776 said:
    ආදරය, සෙනෙහස ඔය හැම එකක්ම ආශාව මුල් කරගෙන තමා හට ගන්නේ ,
    මෙහෙමයි, අම්මා තාත්තා ළමයින්ට තියන ආදරේ ගත්තොත්,
    තමන් දුක් විඳගෙන ළමයාගේ යහපත ගැනම හිතන එක,
    එතන තමන්ගේ ආශාවක් ඉෂ්ඨ කර ගැනීමකට වඩා වෙනස් විදියට මං දකින්නේ.
    සෙනෙහස ද මොකක්ද වචනේ දන්නේ නෑ,
    ඒත් පරාර්ථකාමීත්වය, තමන්ට අයහපතක් උනත් ළමයා වෙනුවෙන් දෙයක් කරන එක...
    ඒක වෙනස්...


    ඒකත් ආශාව තමයි තමන්ගේම දරුවා කියන එකේ ආශාව තමයි ඒ
     

    HSW

    Well-known member
  • Nov 18, 2016
    3,475
    1
    519
    113
    මේ මාසේ අන්තිමට එක එක මගුල් බලන්ඩ data නෑ.:(