accept it friend, you do need condoms even if you are gayStop prmoting condoms, stop prmoting Anchor newdale blah blah blah

accept it friend, you do need condoms even if you are gayStop prmoting condoms, stop prmoting Anchor newdale blah blah blah

charith84:22784595 said:because they don't give a fuck, i do give a fuck if someone tries to brain wash or drag others to be the same level you are.You see anyone else trying to make a point like you do? You have these kinds of issues because you are not sure about yours
every single bit of me, i can say i'm pretty straight, but there are people who confused of their sexuality, i feels like they are going to be victims of people like you.
charith84:22784599 said:accept it friend, you do need condoms even if you are gayStop prmoting condoms, stop prmoting Anchor newdale blah blah blah![]()
Yako mun denna menna kadden Love mulin mara gaththata

Ridila™:22784625 said:Yako mun denna menna kadden Love mulin mara gaththata
ඒකනෙ මම කිව්වෙ මෙතන යන්නෙ වෙන සීන් එකක් කියල....![]()



Udin apita penna mehema msg karan yatin mun horaata PM gahanawa wage.ඌට උගෙ ලිංගිකත්වය ගැන සුවර් නෑ ඒකට අපිද පලි?

KasunKDP:22784639 said:ඌට උගෙ ලිංගිකත්වය ගැන සුවර් නෑ ඒකට අපිද පලි?
උබ නම් කැමති ඇති එහෙම ලින්ගිකත්වය ශුවර් නැති උන්ට නේ.?![]()


මචන් උබ පොන්නයයි සමලින්ගිකයයි අතර වෙනස දන්නවද? වෙන එවුන්ට පෙන්න මම සමලින්ගිකයෙක් කිය කිය දගලන්න හදන ගොඩක් එවුන් පොන්නයො.. කිසි personality එකක් නැති එවුන් තමයි මම සමලින්ගිකයෙක් කියල උන්ගෙ පොන්න කම වහගන්න හදන්නෙ. පොඩ්ඩක් බලපන් wentworth, ricky martin, tom ford වගෙ එවුන් දිහා. එ වගෙ අයට තමයි සමලින්ගිකයො කියන්නෙ. ලන්කවෙ සමලින්ගිකයො කියල කියගන්න දගලන කිසි personality එකක් නෙති එවුන්ට තමයි පොන්නයො කියන්නෙ. පිරිමි කම කියන්නෙ මචන් gay අයටයි straight අයටයි දෙගොල්ලටම පොදු දෙයක්. උබල වගෙ එවුන් හින්ඩ තමයි gay community එකත් චාටර් වෙන්නෙ.



"දවසක් ඒවි කවුරුත් අපේ මේ ශරීරයට ආදරේ කරන්න තියා හැරිලාවත් බලන්නේ නැති, ඊට කලින් ජීවිතය විඳින්න,"

ආදරේ කියලා ඔය රැවටිලා තියෙන්නේ ආශාවට...ආදරේ කියන දේට සීමාවක් තියෙනවද? වැඩිහිටි දෙන්නෙක් ස්ව කැමැත්තෙන් දෙදෙනාටම ආදරය කරනවා නම් ඒකේ ඇති වැරැද්ද මොකක්ද? ඒකත් අදරයක් නෙමෙයිද? කොහොමද ඒක විතරක් විකෘතියක් වෙන්නේ??


ආදරේ කියලා ඔය රැවටිලා තියෙන්නේ ආශාවට...
මහා උත්තරීතර ප්රේමයේ නාමයෙන් බොළඳ හැඟීම් වලින් හිත පුරවගෙන ඉන්න එකෙක්ට
ඔය ආදරේ මුළාවක් කිව්වට විශ්වාස කරනවාද?
ඒ කියන එකාවත් හිතන්නේ හතුරෙක් විදියට...
කෙළ වෙලා හොට බිම ඇනෙන්නම ඕනේ තේරෙන්න.![]()
![]()
slickdeath:22784779 said:මචන් උබ පොන්නයයි සමලින්ගිකයයි අතර වෙනස දන්නවද? වෙන එවුන්ට පෙන්න මම සමලින්ගිකයෙක් කිය කිය දගලන්න හදන ගොඩක් එවුන් පොන්නයො.. කිසි personality එකක් නැති එවුන් තමයි මම සමලින්ගිකයෙක් කියල උන්ගෙ පොන්න කම වහගන්න හදන්නෙ. පොඩ්ඩක් බලපන් wentworth, ricky martin, tom ford වගෙ එවුන් දිහා. එ වගෙ අයට තමයි සමලින්ගිකයො කියන්නෙ. ලන්කවෙ සමලින්ගිකයො කියල කියගන්න දගලන කිසි personality එකක් නෙති එවුන්ට තමයි පොන්නයො කියන්නෙ. පිරිමි කම කියන්නෙ මචන් gay අයටයි straight අයටයි දෙගොල්ලටම පොදු දෙයක්. උබල වගෙ එවුන් හින්ඩ තමයි gay community එකත් චාටර් වෙන්නෙ.
Gay love gana vitharada oya kiyanne?
