Car Rent - හැප්පුනොත් මොකද කරන්නේ බන්?
Alto වගේ car එකක් සාමන්යෙන් 2000 කට 3000 කට වගේ දවසකට හොයාගන්න පුළුවන්නේ. එත් උන් කියනවනේ 15,000 - 25,000 අතර Deposit එකක් තියන්න කියලා. අපේ අතින් Car එක හැප්පුනොත් එහෙම ඒ 15,000 - 25,000 අපිට ආයිත් දෙන්නේ නැත්ද බන්? මොනවද car එකක් rent එකට අරගෙන ගමන් යන එකේ තියන risk මචන්?
Alto වගේ car එකක් සාමන්යෙන් 2000 කට 3000 කට වගේ දවසකට හොයාගන්න පුළුවන්නේ. එත් උන් කියනවනේ 15,000 - 25,000 අතර Deposit එකක් තියන්න කියලා. අපේ අතින් Car එක හැප්පුනොත් එහෙම ඒ 15,000 - 25,000 අපිට ආයිත් දෙන්නේ නැත්ද බන්? මොනවද car එකක් rent එකට අරගෙන ගමන් යන එකේ තියන risk මචන්?

just kidding
