more reasons to say this is not the target base for female carnage productsLol lankawe wadima spending power ekak thiyana un inne meke..
High paying Tech job, migrate wechcha ewun, forign freelance, business, doctors, lawyers etc..
FB eke wage ct100 anathayo meke na..
bank LC ekak wath open kara ganna baruwa hitiya creed wage anathayo wahana gewal aran porawal une meke unta wikunala..