carnage විකුනන්න පුලුවන්ද ඇග පෙන්නන්නෙ නැතුව? 🍼🍑

192.168.o.21

Well-known member
  • Sep 22, 2024
    3,064
    4,634
    113
    Lol lankawe wadima spending power ekak thiyana un inne meke..
    High paying Tech job, migrate wechcha ewun, forign freelance, business, doctors, lawyers etc..
    FB eke wage ct100 anathayo meke na..

    bank LC ekak wath open kara ganna baruwa hitiya creed wage anathayo wahana gewal aran porawal une meke unta wikunala..
    more reasons to say this is not the target base for female carnage products
     

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,989
    13,888
    113
    🤍
    Balapan umba wadak karagana bari kamata oka methana dala unta free marketing hadala denawa
    Anna eka tamai untath oone satha pahak unge athin yanne na ad ekak wath danna
    Umbala wage un free marketing karala denawa 😂 (11)
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,879
    23,564
    113
    US එහෙම Jeans brands වල advertising style එක තමයි කොපි කරල තියෙන්නෙ. අවුලක් නෑ එහෙම තමයි මාකටින් කියන්නෙ.
     
    • Like
    Reactions: libero and zid2021

    Ysa Karu

    Well-known member
  • May 29, 2014
    20,843
    1
    11,182
    113
    Balapan umba wadak karagana bari kamata oka methana dala unta free marketing hadala denawa
    Anna eka tamai untath oone satha pahak unge athin yanne na ad ekak wath danna
    Umbala wage un free marketing karala denawa 😂 (12)
     

    Duckduck

    Well-known member
  • Mar 4, 2023
    1,798
    976
    113
    mamath UK clothing brand ekakata wada karanne, mata hithenne mu gym shark wage brand mu gediya pitiya ussanawa. Mama field eke inna nisa dannawa pattern design pack eliyata ganna puluwan, gym shark lankawe stich karanwa, fabric ocean lanka wage mathaka. Mona unath karana copy eka lassanata karanawa. Muge audience eka wenne gen z. Export Liability fabric walin lassana gema gahanawa pora. Matnam mu porak. Podi kollek, 30years wage mathaka
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,879
    23,564
    113
    mamath UK clothing brand ekakata wada karanne, mata hithenne mu gym shark wage brand mu gediya pitiya ussanawa. Mama field eke inna nisa dannawa pattern design pack eliyata ganna puluwan, gym shark lankawe stich karanwa, fabric ocean lanka wage mathaka. Mona unath karana copy eka lassanata karanawa. Muge audience eka wenne gen z. Export Liability fabric walin lassana gema gahanawa pora. Matnam mu porak. Podi kollek, 30years wage mathaka
    Pattern pannanne mktd bn itin gymshark ekak aran unstitch karama pattern designer kenekta gemak na