මචන්ලා combo කියලා virus එකක් machine එකේ run වෙනවා file extension ඔක්කොම combo කියලා වැටිලා තියෙන්නේ open වෙන්නේ නැ extension එක වෙනස් කරත්
. file ටික ගොඩ දාගන්න කවුරු හරි දන්න දෙයක් තියේ නම් කියන්න ලොකු උදවුවක්
#ransomware එකක්
. file ටික ගොඩ දාගන්න කවුරු හරි දන්න දෙයක් තියේ නම් කියන්න ලොකු උදවුවක්
#ransomware එකක්

