pannipitiyen ganan barida edama actve wenawadapuluwan ganna kenage id ekata reg wenne
hot line ekata call karanna
prepaid wala offers wenas wenawa
post paid wala offer eka digatama tiyanawa

utta.. kellage eka aualak na ne ban
samahara welawata enwa..mama pre paid subscriber kenek newei lu...![]()
HAMBAAA WESAAWAA MEKEE KOLLANAWA AMARAUWE DANAWA
HORAAA ETISALAT HAMBAYANTA KADE PALA
PONZZZZ