Daraz Seller commission එක.. මට වඩා ප්‍රොෆිට් එකක් ඩරාස් එක ගන්නවා

Albert Appuhami

Well-known member
  • Dec 10, 2020
    560
    770
    93
    DARAZZZ.JPG
     

    sp4chamara

    Well-known member
  • Aug 25, 2008
    3,991
    858
    113
    in My WolRd.
    Daraz eke dan selling karanna amarui...10% - 20% Daraz charges pay karanna oni....+ courier charges customer additionally pay karanna oni....evat ekka unit price eka baladdi local shop ekakin ganna eka customer ta laabai...
     

    Albert Appuhami

    Well-known member
  • Dec 10, 2020
    560
    770
    93
    Daraz eke dan selling karanna amarui...10% - 20% Daraz charges pay karanna oni....+ courier charges customer additionally pay karanna oni....evat ekka unit price eka baladdi local shop ekakin ganna eka customer ta laabai...
    ada apu order ekaka discount ekak dla tiyenawa. mama dunna ekak nemei. unge ekak wenna athi