Daraz Seller commission එක.. මට වඩා ප්රොෆිට් එකක් ඩරාස් එක ගන්නවා
Albert Appuhami Well-known member Dec 10, 2020 560 770 93 Mar 10, 2022 #1 Reactions: TCB Rox, ChoronaSottiya, Arumbaya De Almeida and 1 other person
H helphelp1 Well-known member Sep 18, 2017 1,451 997 113 Mar 10, 2022 #2 kuirar gastu Rs.339 item order cancel karana mata nam Hide wala tiyanna??? Reactions: NRTG
dilshan87 Well-known member Apr 1, 2008 11,203 1 6,261 113 Sri Lanka Mar 10, 2022 #3 Other Credit kiyala thiyenne monada bun? Reactions: Arumbaya De Almeida
King_cobra Well-known member Apr 1, 2015 17,195 1,882 113 මාතොට Mar 10, 2022 #4 High commission category ekakda? Reactions: TCB Rox, Arumbaya De Almeida and NRTG
Albert Appuhami Well-known member Dec 10, 2020 560 770 93 Mar 10, 2022 #5 King_cobra said: High commission category ekakda? Click to expand... t shirt Reactions: NRTG
Rontmir Well-known member May 27, 2021 7,775 11,795 113 මහනුවර Mar 10, 2022 #6 Daraz fee kiyanne ahawal ekakda ban? Reactions: TCB Rox
sp4chamara Well-known member Aug 25, 2008 3,991 858 113 in My WolRd. Mar 10, 2022 #7 Daraz eke dan selling karanna amarui...10% - 20% Daraz charges pay karanna oni....+ courier charges customer additionally pay karanna oni....evat ekka unit price eka baladdi local shop ekakin ganna eka customer ta laabai... Reactions: TCB Rox, paralk and NRTG
Daraz eke dan selling karanna amarui...10% - 20% Daraz charges pay karanna oni....+ courier charges customer additionally pay karanna oni....evat ekka unit price eka baladdi local shop ekakin ganna eka customer ta laabai...
Albert Appuhami Well-known member Dec 10, 2020 560 770 93 Mar 10, 2022 #8 sp4chamara said: Daraz eke dan selling karanna amarui...10% - 20% Daraz charges pay karanna oni....+ courier charges customer additionally pay karanna oni....evat ekka unit price eka baladdi local shop ekakin ganna eka customer ta laabai... Click to expand... ada apu order ekaka discount ekak dla tiyenawa. mama dunna ekak nemei. unge ekak wenna athi
sp4chamara said: Daraz eke dan selling karanna amarui...10% - 20% Daraz charges pay karanna oni....+ courier charges customer additionally pay karanna oni....evat ekka unit price eka baladdi local shop ekakin ganna eka customer ta laabai... Click to expand... ada apu order ekaka discount ekak dla tiyenawa. mama dunna ekak nemei. unge ekak wenna athi
King_cobra Well-known member Apr 1, 2015 17,195 1,882 113 මාතොට Mar 11, 2022 #9 Albert Appuhami said: t shirt Click to expand... 16.20% ne bn commission eka Ethakota 518.4/- ne bn commission eka
Albert Appuhami said: t shirt Click to expand... 16.20% ne bn commission eka Ethakota 518.4/- ne bn commission eka