Dialog නම් එපා උණා

HYBRIDPC

Well-known member
  • May 13, 2015
    1,426
    980
    113
    මගේ Dialog Postpaid Internet පැකේජ් එකක් තිබුණා 2012 ඉදලා Use කළ රු 690/- 3Gb Unlimited එකක් තමයි Main පැකේජ් එක හැටියට තිබුනේ. Dialog එකේ Whatsapp Chat එකට Latter එකක් දුන්නා ඔක්තෝම්බර් 27 වැනිදා රු 690/- 3GB පැකේජ් එක Main පැකේජ් එකෙන් අයින් කරලා Main පැකේජ් එක හැටියට රු 1560/- 1 Mbps Unlimited පැකේජ් එක දාන්න කියලා. කිව්ව හැටියේ වැඩේ කරලා දුන්නා එත් dialog.lk සයිට් එකේ Account එකට ලොග් උනාම අයින් කරලා ඉල්ලුවා රු 690/- 3GB පැකේජ් එකයි රු 1560/- 1 Mbps Unlimited පැකේජ් එකයි දෙකම පෙන්වනවා. අය Whatsapp Chat එකෙන් ඇහුවාම කිව්වා පැරණි රු 690/- 3GB පැකේජ් එක නොවැම්බර් 15 වැනිදා ඉවත් වෙනවා කියලා. නමුත් පැකේජ් දෙකටම prorated bill එකක් එනවා කිව්වා.

    දැන් නොවැම්බර් 15 dialog.lk සයිට් එකේ Account එකේ පෙන්වනවා පැකේජ් දෙකම Active කියලා එපාර Whatsapp Chat එකේ පැය එකහාමාරක් විතර ඉදලා කිව්වා ම එයාලට එතනින් පැකේජ් එක අයින් කරන්න බෑ කියලා Team එකකට දානවා කිව්වා.

    නොවැම්බාර් 16 හවස වෙනකොට අයින් කරලා නැහැ එදා හවස අය Whatsapp Chat එකට කිව්වා ම අයින් කරලා කිව්වා තියෙන්නේ. එත් Account එකේ පෙන්වනවා පැකේජ් එක මම 0777678678 Call කරලා ඇහුවා සිම් එකේ පැකේජ් කියක් තියෙනවා ද කියලා පැකේජ් දෙකක් තියෙනවා කියලා එම පැකේජ් දෙකේම නම් සදහන් කළා.

    මම එපාර E-amil එකක් යැව්වා මේක අයින් කළාට අයින් වෙලා නැහැ කරුණාකරලා අයින් කරන්න කියලා ඔන්න එතකොට දවස් 3කට පස්සේ තමයි පැකේජ් එක අයින් කරේ

    ඊට පස්සේ මම ඇහුවා ඔයාලට පැකේජ් එක අයින් කරන්න කියලා Latter එකක් දීලා තියෙනකොට පැකේජ් එක Active උන නිසා මට දෙසැම්බර් 15 වැනිදාට හදන බිල් එකට පැකේජ් දෙකමට අය කරනවා ද කියලා ?

    ඔව් කියලා එවලා තිබුනේ

    මම අය E-mail කළා අසාදාරණයි කියලා මම අයින් කරන්න කියලා තියෙන එකක් ඔයාලා අයින් කරන්නේ නැතුව ඉදලා මගෙන් එහෙම අය නැවත අයකරන එක.

    එතකොට මට Reply කරලා තිබුනේ මම මුලින්ම Whatsapp Chat එකට සම්බන්ධ උන දිනය එවන්න කියලා අදාල Team එකට යොමු කරලා බිල් එක අඩු කරන්නම් කියලා. මම ඉතින් දිනය සදහන් කරලා වැඩි හොදට එදා Chat එකේ ස්ක්රින්ශෝට් එකක් යැව්වා. ඒ ස්ක්රින්ශෝට් එකේ තිබුණා ඔක්තෝමබර් 15 ඉදලා නොවැම්බර් 15 වෙනකම් prorated bill එකක් එනවා කියලා එයාලා මට කියපු කතාවත්


    දැන් එයාලා මට Reply කරලා තියෙනවා පැකේජ් දෙකටම මගෙන් අය කරනවා කියලා නැවත ඒ මදිවට මම යවපු අදාළ ස්ක්රින්ශෝට් එකේ ඒ බව සදහන් වෙලා තියෙනවා කියලා එවලා තියෙනවා ඉතින් ඒ ස්ක්රින්ශෝට් එකේ තියෙන්නේ ඔක්තෝම්බර් 15 ඉදලා නොවැම්බර් 15 වෙනකම් පැකේජ් දෙකක් තියෙන නිසා ඒ දෙකට prorated bill එකක් එනවා කියලා විතරයි. (එක පරණ කතාවක් නේ එක මේ මාසයට අදාළ කරලා Reply එක දීලා මට) එත් මෙතන උනේ එයාලට අයින් කරන්න Latter දීලා තියෙන පැකේජ් එකක් නැවත සක්‍රීය වෙච එක.

    කොහොම හරි මට Bill දෙකම ලබන මාසේ ගෙවන්න වෙනවා එයාලට මේක තේරුම් කරනවට වැඩ මට ඒක ලේසි.
    අම්මාට කියල එක පාරක් බැනපන් ඕකුන්ට එතකොට ටක් ගලා කරලා දෙනවා..
     

    Nadun26

    Well-known member
  • Apr 27, 2015
    12,045
    10,223
    113
    36
    අම්මාට කියල එක පාරක් බැනපන් ඕකුන්ට එතකොට ටක් ගලා කරලා දෙනවා..
    මේ කෙස් එකට මම E-mail පිට E-mail ගැහුවා උන්ට අන්තිමේ උන් අදාල Team එකට පැමනිල්ලක් දැම්මා. මම අයින් කරන්න කියලා ලිපියක් දීලා තියෙද්දී උන් ඒ පැකේජ් එක Active කරලා බිල් එකට එකතු කරන්න හැදුවා නේ එකයි මගේ ගැටළුව උනේ කොහොම හරි ඕක Team එකට දැම්මට පස්සේ එහෙන් මට Call එකක් අරන් කියනවා බිල් එකත් මගේ වැඩියෙන් අය කරලා කියලා ඒගොල්ලෝ ඒ මුදල මට Refund කරනවා කිව්වා, දැන් මාස දෙකක් ම මගේ බිලෙන් අඩු කරලා මගෙන් වැඩියෙන් අය කල නිසා. අර අයින් කරන්න බැරි පැකේජ් එකත් අයින් කරලා තිබුණා
     

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    4,338
    7,904
    113
    Nadun 1
    Nadun 2....
    Nadun 26...

    me prashna nadun series eke hamotama unada?? ane pau ban umba