Dialog උන්ගෙ මරු strategies තියෙන්නේ. තුප්පහි විදිහට සල්ලි කපනවා. ඒක complaint කරන්න customer service call කලාම ඒකටත් කපනවා දැන්. ඉස්සර මාසෙට ගන්න 3rd call එකේ ඉඳලා කපන්නේ. දැන් එහෙම නෑ.
DTV package එකක් app එකෙන් deactivate කලා. වෙලා නෑ. ඔහේ සල්ලි කැපිලා සති දෙකක ඉඳලා. Complaint එකට call කලාම කතා කරපු එකී වදනවා දෙයක් අහන්න. මගදි call එක drop උනා. ආයිත් ගත්තාම වෙන agent කෙනෙක් කතා කරන්නේ. ඒකිට ආයිත් මුල ඉඳලා කියන්න ඕනි.
පුදුම හුත්තෙ service තියෙන්නේ.
DTV package එකක් app එකෙන් deactivate කලා. වෙලා නෑ. ඔහේ සල්ලි කැපිලා සති දෙකක ඉඳලා. Complaint එකට call කලාම කතා කරපු එකී වදනවා දෙයක් අහන්න. මගදි call එක drop උනා. ආයිත් ගත්තාම වෙන agent කෙනෙක් කතා කරන්නේ. ඒකිට ආයිත් මුල ඉඳලා කියන්න ඕනි.
පුදුම හුත්තෙ service තියෙන්නේ.