Dialog HBB 4g signal loss

Nadun26

Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,201
    12,735
    113
    38
    මගේ නම් එක Siganl කණුවක් නැතුව හොදට යන්න පුළුවන් 15 Mbps එනවා.
     
    • Like
    Reactions: lilman

    ELShock

    Well-known member
  • Jan 30, 2017
    687
    369
    83
    unge high network traffic hnda awul dn mageth maseka idan ma signal aduy connection drop wenawa
     
    • Like
    Reactions: lilman

    malibu

    Well-known member
  • Oct 16, 2006
    2,599
    633
    113
    Singapore
    unge usage eka wedi wela kiyanawa. mama inneth town area eke. tower 1km wage thiyenne. eth eka signal bar ekak na router eke. sometimes connect wela thibunath browse wennema na. passe complaint ekak damma outdoor unit ekak fix karala dennam kiwuwa
     
    • Like
    Reactions: lilman

    lilman

    Well-known member
  • May 10, 2009
    41,136
    54,866
    113
    Colombo
    unge usage eka wedi wela kiyanawa. mama inneth town area eke. tower 1km wage thiyenne. eth eka signal bar ekak na router eke. sometimes connect wela thibunath browse wennema na. passe complaint ekak damma outdoor unit ekak fix karala dennam kiwuwa

    Mage outdoor unit eke tamayi signal drop wenne.

    Unta unit MAC eken block karanna puluwanda ?