Dialog tv ඒකෙන් Freesat ඒකට මාරු වුනු අය ඉන්නවද? විස්තර ටිකක්
Mata nam deranai hiru ekai penunama athi hodtamapiisuda yakoo
premium channels naha ne
freesat= no premiumnat geo, discovery wage channel deka thunak gedara aya balana nisa danata na but freesat ekenuth e wage wildlife thiyena channel ekak dekak awoth maru wenawa.
yes dialog provide such a premium service.freesat= no premium![]()
yakoo channel gana kiwweyes dialog provide such a premium service.my a$$
airport eke wee gabada karala rata diyunu karapu sirikothe goo kana un tharam modayo nam loweth na.yakoo channel gana kiwwe
jeppo kiyane amu modayooo![]()
![]()
pissuda yakoo ee peo tvairport eke wee gabada karala rata diyunu karapu sirikothe goo kana un tharam modayo nam loweth na.
dialog eke premium kiyala thiyena channel tika nikanma galawei tika dawasakin.chanel set ekakma oke galewuna neda lagadi? hbo ehema?
anthimata local channel chanel tikai indian feed witharai ithuru wenne gupiyanta balanna
dialog ekenuth channel galawuna kiyala meke un dala thibba dakkane.pissuda yakoo ee peo tv
dialog ekata awlah naha
malaysian compant eka nisa
siraaෆ්රි සැට් වාසි වගේ පේනවා..මෙයාලා ෆ්රී සදාකාලිකව දෙනවා කියලා ඇග්රිමන්ට් ටම්ස් ඇන්ඩ් කන්ඩිෂන් තියනවද?
මගදී අකුලගෙන ගියොත් , බංකොලොත් වෙන්න ඉඩකඩ වැඩි නැද්ද? බිස්නස් මොඩල් නැති වුනොත්?
වහිනකොට තමා ප්රිමියම් බොක්ක උල් වෙන්න එන්නේfreesat= no premium![]()