Dialog tv ඒකෙන් Freesat ඒකට මාරු වුනු අය ඉන්නවද?

Draco Malfoy

Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    yakoo channel gana kiwwe
    jeppo kiyane amu modayooo :ROFLMAO: :ROFLMAO:
    airport eke wee gabada karala rata diyunu karapu sirikothe goo kana un tharam modayo nam loweth na.
    dialog eke premium kiyala thiyena channel tika nikanma galawei tika dawasakin. :ROFLMAO: chanel set ekakma oke galewuna neda lagadi? hbo ehema?
    anthimata local channel chanel tikai indian feed witharai ithuru wenne gupiyanta balanna
     

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,018
    21,229
    113
    airport eke wee gabada karala rata diyunu karapu sirikothe goo kana un tharam modayo nam loweth na.
    dialog eke premium kiyala thiyena channel tika nikanma galawei tika dawasakin. :ROFLMAO: chanel set ekakma oke galewuna neda lagadi? hbo ehema?
    anthimata local channel chanel tikai indian feed witharai ithuru wenne gupiyanta balanna
    pissuda yakoo ee peo tv
    dialog ekata awlah naha
    malaysian compant eka nisa
     

    Draco Malfoy

    Well-known member
  • Feb 9, 2019
    8,432
    16,639
    113
    Malfoy Manor, Wiltshire, England.
    pissuda yakoo ee peo tv
    dialog ekata awlah naha
    malaysian compant eka nisa
    dialog ekenuth channel galawuna kiyala meke un dala thibba dakkane.
    kohomath freesat ekata hbo, nat geo wage paid channel ekata enne na but e wildlife thiyena wena mokakhari channel ekak awoth mamath maru wenawa. godak aya dan maru wenawa tax increase ekath ekka. office walata, hotels, shops wala ehema dan nam dialog tv ganna eka therumak naa. freesat aran dammama iwarai freesat eke thiyena nhk, kbs, abc australia wage ekak dala thibbama goda.
    mokakhari special channel ekak balanawanam witharai dan dialog tv ganna one, nathnam freesat hodatama athi.
     

    7778

    Well-known member
  • Mar 17, 2013
    8,514
    1,509
    113
    Free Sat


    https://elakiri.com/threads/free-sa...ක්-දැනගන්න-අහන්න.2067321/page-5#post-28110292
    මෙහෙමයි මචන් , pay channel සල්ලි ගෙවලා බලන්න පුළුවන් HBO වගේ ඒවා මේකෙන් කවදාවත් බලන්න බැහැ . මේක free දෙන නාලිකා , free බලන්න දෙන සේවාවක් නිසා . pay channl බලන කෙනෙක් නම් , අනිවාර්යෙන් dialog tv ගන්න. ඕන අයට මම දෙන්නම් අවශ්‍ය නම්...
    https://elakiri.com/threads/free-sa...ක්-දැනගන්න-අහන්න.2067321/page-5#post-28110292
    මේකේ වාසිය තියෙන්නේ ලංකාවේ ටික බලන එකෙක්ට මේක වටිනවා. ලංකාවේ හුගක් පවුල් වල කොච්චර චැනල් තිබ්බත් අපේ උන් බලන්නේ , ලංකාවේ ටික . අපේ ගෙදර උනත් 140 dialog ෆුල් පැකේජ් එක තියෙන්නේ . නමුත් බලන්නේ ලංකාවේ ටික 90%ක් ම . මම ඉදල හිටලා පිට රට එකක් දැම්මොත් තමයි. අන්න එහෙම කෙනෙක්ට වටිනවා .

    අපේ ගමේ සෙට් එක free sat ගත්තා. කොහොමත් ලංකාවේ විතරයි බලන්නේ. අපෙත් ගෙදර කුස්සියේ tv එකට free sat එකක් ගැහුවා. සල්ලි දාන dialog එකක් දාල තිබ්බේ , ඕක බලෙන්නෙම නැති නිසා මම recharge කරන්නේ කලාතුරකින්. දැන් ඔන්න වැඩ ITN එකේ මල් කතා බලනවා උදේට උයන ගමන්.

    අම්මා , තාත්තා ඉන්න ගෙදරට , ඒ අය Shaddha tv එහෙමනේ බලන්නේ. ඉතින් එහෙම ගෙවල් වලට ගොඩක් අය free sat ගන්නේ .
     

    Shamal3001

    Well-known member
  • Sep 22, 2021
    7,241
    12,049
    113
    ෆ්‍රි සැට් වාසි වගේ පේනවා..මෙයාලා ෆ්‍රී සදාකාලිකව දෙනවා කියලා ඇග්රිමන්ට් ටම්ස් ඇන්ඩ් කන්ඩිෂන් තියනවද?

    මගදී අකුලගෙන ගියොත් , බංකොලොත් වෙන්න ඉඩකඩ වැඩි නැද්ද? බිස්නස් මොඩල් නැති වුනොත්?
     

    harshaprasad

    Active member
  • Aug 24, 2021
    171
    201
    43
    ෆ්‍රි සැට් වාසි වගේ පේනවා..මෙයාලා ෆ්‍රී සදාකාලිකව දෙනවා කියලා ඇග්රිමන්ට් ටම්ස් ඇන්ඩ් කන්ඩිෂන් තියනවද?

    මගදී අකුලගෙන ගියොත් , බංකොලොත් වෙන්න ඉඩකඩ වැඩි නැද්ද? බිස්නස් මොඩල් නැති වුනොත්?
    siraa
     

    sajith.xp.pk

    Well-known member
  • Nov 12, 2008
    6,127
    4,280
    113
    Sri Lanka
    mama dialog tv meeta masa 3 kata kalin gaththa.. un satelite ekath ekka internet outdoor unit ekakuth free hai karala giya. wahiddi dish ekata signal nathi unoth internet haraha tv balanna puluwan. and rewine karannath puluwan slt peotv wala wage... maseta 699+tax
     
    • Like
    Reactions: Arumbaya De Almeida