මචං ඩයලොග් ලා කලින් ෆී දීපු ZEE TV ආයෙත් තියෙනව... ඒක ෆී දෙනවද? ඇක්ටිවු කර ගන්නේ කොහොමද?
577 Well-known member Feb 18, 2009 6,992 1,295 113 Kandy Apr 14, 2011 #1 මචං ඩයලොග් ලා කලින් ෆී දීපු ZEE TV ආයෙත් තියෙනව... ඒක ෆී දෙනවද? ඇක්ටිවු කර ගන්නේ කොහොමද?
precious Well-known member Oct 19, 2008 3,190 279 83 Apr 14, 2011 #2 dtv bill eke cover ekema gahala thibuna.. free activa8 karanna puluwan sms ekakin.. account number n channel number yawala.. customer care eken ahuwoth hariyatama kiyai.. ....
dtv bill eke cover ekema gahala thibuna.. free activa8 karanna puluwan sms ekakin.. account number n channel number yawala.. customer care eken ahuwoth hariyatama kiyai.. ....
Crazyeranga Well-known member Jun 3, 2010 6,101 782 113 Paris Apr 14, 2011 #3 on account number chanal number send karana eka mataka nah bun