Ebay එකේ Payoal එකෙන් අයිටම් එකක් purchase කරන්න යද්දි Paypal Error එක
මචන් මෙන්න මේක තමා එන error එක...
Error Code : 70047 10486
Error :
We were not able to process your payment.
Please check out again and try a different credit card or bank account for your PayPal payment.
Please contact PayPal customer support for further assistance


ඔන්න මන් Screen Shot එකකුත් දම්මා..

දන්න කවුරු හරි ඉන්නවා නම් පොඩි හෙල්ප් එකක් දීපල්ලාකෝ..
මචන් මෙන්න මේක තමා එන error එක...
Error Code : 70047 10486
Error :
We were not able to process your payment.
Please check out again and try a different credit card or bank account for your PayPal payment.
Please contact PayPal customer support for further assistance



ඔන්න මන් Screen Shot එකකුත් දම්මා..


දන්න කවුරු හරි ඉන්නවා නම් පොඩි හෙල්ප් එකක් දීපල්ලාකෝ..

