Ebay එකේ Payoal එකෙන් අයිටම් එකක් purchase කරන්න යද්දි Paypal Error එක

tharind007

Member
Jun 22, 2009
77
27
0
Ebay එකේ Payoal එකෙන් අයිටම් එකක් purchase කරන්න යද්දි Paypal Error එක

මචන් මෙන්න මේක තමා එන error එක...

Error Code : 70047 10486

Error :
We were not able to process your payment.
Please check out again and try a different credit card or bank account for your PayPal payment.
Please contact PayPal customer support for further assistance
:angry::angry::angry:


33tqxqq.jpg


ඔන්න මන් Screen Shot එකකුත් දම්මා..:yes::yes:

දන්න කවුරු හරි ඉන්නවා නම් පොඩි හෙල්ප් එකක් දීපල්ලාකෝ..
 

Nalindax

Well-known member
  • Apr 6, 2009
    7,430
    709
    113
    38
    AREA 51
    සල්ලි මද,...ි තව කියක් හරි වෑඩිපුර දෑම්මම හරි යනව
     

    tharind007

    Member
    Jun 22, 2009
    77
    27
    0
    සල්ලි මද,...ි තව කියක් හරි වෑඩිපුර දෑම්මම හරි යනව

    Man dan ada 1000k damma ban... issella ithuruth thibba 500k withara.. man ganna giye 6.99$ item ekak.. eth madida...???
     

    SaNDun

    Well-known member
  • May 4, 2006
    12,694
    839
    113
    In La Srinka
    Man dan ada 1000k damma ban... issella ithuruth thibba 500k withara.. man ganna giye 6.99$ item ekak.. eth madida...???
    $6.99 ganna Rs 500 nam madi.. 1500 k nam athi.. kohoma hari 10486 error eka enne card eke balance eka update nathi unama / card eka reject unama
     

    SaNDun

    Well-known member
  • May 4, 2006
    12,694
    839
    113
    In La Srinka
    Man dan ada 1000k damma ban... issella ithuruth thibba 500k withara.. man ganna giye 6.99$ item ekak.. eth madida...???
    $6.99 ganna Rs 500 nam madi.. 1500 k nam athi.. kohoma hari 10486 error eka enne card eke balance eka update nathi unama / card eka reject unama