Elakiri මෙම්බර්ස් Trip 2012 - එළකිරි සාමාජික චාරිකාව 2012

GAC

Well-known member
  • Jul 14, 2009
    8,179
    677
    113
    ගෙන්දගම් පොළොve
    ඔ‍න්‍න‍ ම‍ම‍ ආ‍වා‍.. නො‍වැ‍ලැ‍ක්වි‍ය‍ හැ‍කි‍ හේ‍තූ‍න්‍ නි‍සා‍ ත‍ම‍යි‍ එ‍න්‍න‍ බැ‍රි‍ උ‍නේ‍ මෙ‍ත‍න‍ට‍.. (පො‍ඩි‍ අ‍ක‍ර‍තැ‍බ්‍බ‍ය‍ක්‍)


    apith kamathi join wenna
    අ‍පි‍ත්‍ කැ‍ම‍ති‍යි‍ උ‍බ‍ල‍ව‍ අ‍දු‍න‍ග‍න්‍න‍...

    අම්බුලුවාව සෙට් නැද්ද? ඕක උඩ පට්ට පාක් එකක් එහෙම තියෙනවා :dull:
    ම‍ම‍ ඉ‍හි‍ල්‍ලා‍ න‍ම්‍ නෑ‍..


    ඔන්න වෙලාවක් හම්බුන අවස්ථාවේ ජීනියස් බැස්සා මේ පැත්තට... Mrs genius වගේම GAC ලොක්කත් මට දන්වල එවල තිබ්බ වැඩේ ගැන.. ඇත්තටම සතුටුයි උඹල ආයි සෙට් වෙන එක ගැන.. දුකක් තියනවා මට එන්න බැරි වෙන එක ගැනත්. ඒ වගේම ලබන අවුරුද්දෙත් ජුනි, ජුලි වෙද්දී තව ට්‍රිපක් සෙට් කරමු එතකොට මටත් සෙට් වෙන්න පුළුවන් එළකිරි වගේ..

    විශේෂයෙන් මතක තියාගන්න අපේ DJLAK නොහොත් DJ FLAT අරන් යනවා නම් කඳු නගින්නෙපා නගින්නම ඕන නම් ඇදගන යාමේ සේවාවක් කරන වාහනයකුත් කතා කරගන්න :D:D:D ලකා වැටුනම ඇදගන යන්න

    මේ වගේ වැඩකට මුලික වීම ගැන GAC ලොක්කට ස්තුතිවන්ත වෙනවා.. ගියපාර මටත් ෆුල් බැකප් එක දුන්නේ ලොක්ක තමා.. මේ පාර අපේ අනිත් කට්ටිය ලොක්කට ෆුල් සපෝර්ට් එක දෙන්න :cool::cool:

    ආ‍පෝ‍ සි‍රී‍පා‍දෙ‍ න‍ග්‍ගො‍ත්‍ එ‍හෙ‍ම‍ ල‍කා‍/ෆ්‍ලැ‍ටා‍ එ‍ක්‍ක‍, මේ‍ අ‍ව්‍රුරු‍ද්‍දෙ‍ නැ‍ග‍ලා‍ ල‍බ‍න‍ සැ‍රේ‍ බ‍හි‍න්‍න‍ වෙ‍න්නෙ‍... මි‍සි‍ස්‍ ජී‍නි‍ එ‍න‍ව‍ද‍..?

    කුකුලේගඟ Holiday Resort එක කොහොමද?????

    ම‍චං‍ වි‍ය‍ද‍ම‍ සැ‍ර‍යි‍ නේ‍...???

    Anuradhapure Awoth full sup ekak mama dennam..

    එ‍ල‍...එ‍ල‍....

    :yes::yes::yes::yes:

    එහෙනම් කස්ටිය එන්න මහනුවරට මේ අපිත් ඉන්නේ කන්ද උඩ රට තමයි, සුදු පූස් එහෙමත් ඉන්නවනේ ගැටළුවක් නෑ ප්‍රශ්නයක් කරගන්න එපා, එහෙනම් කස්ටියම නුවර එන්න, ඇස් දෙක වාගේ රේක ගන්නම් රජෙකුට වාගේ සලකන්නම්, ( මුදල් වලින් නෙවේ ඔන්න, වරදවා වටහාගන්න එපා ඔන්න )

    ගි‍ය‍සැ‍රෙ‍ත්‍ උ‍බ‍ අ‍පි‍ට‍ එ‍න්‍න‍ කි‍ව්‍වා‍.. බ‍ල‍මු‍ ම‍ච‍න්‍... ක‍ට්‍ටි‍ය‍ ක‍ම‍ති‍න‍ම්‍, එ‍න්‍න‍ම්‍....

    ඉ‍රි‍සි‍ය‍ව‍

    ambuluwawath ela habaiii
    hena kandak tiyenne uda maara lassanaiii
    ambuluwawe yanawanam peradeniya gardn ekata poddak hota daala giyaki
    godak wela yanawa pain naginna giyoth
    wahaneka yannath puluwan


    යන මඟුලක් අගෝස්තු වල යමල්ලකො :sorry::sorry:
    හා‍.....
    දැන් මොකක්ද වෙන්නේ, අප්ඩේට් එකක් දාපන්...


    ට්‍රි‍ප්‍ එ‍ක‍ අ‍නි‍වා‍ ය‍න‍වා‍........
    අප්ඩේට් දෙන්න කලින් අපි පොලිසි යන්න ඉන්නේ.ට්‍රිප් එක යමු කියපු එකා නැ හොයා ගන්න :rofl::rofl:
    එ‍හෙ‍ ත‍මා‍ හි‍ටි‍යෙ‍....

    යන දිහාවක් ගැන අපිටත් දැනුම් දීපල්ලා..... :)

    අ‍න්‍ති‍ම‍ට‍ ගි‍ය‍ සැ‍රේ‍ ව‍ගේ‍ පො‍ල්‍ල‍ක්‍ ති‍ය‍න්‍න‍ද‍...? උ‍බ‍ල‍ගෙ‍ ගේ‍ ඉ‍ස්‍ස‍ර‍ග‍ උ‍ද්‍ගෝ‍ශ‍න‍ය‍ ක‍ර‍න‍වා‍.....
     

    GAC

    Well-known member
  • Jul 14, 2009
    8,179
    677
    113
    ගෙන්දගම් පොළොve
    සි‍ය‍ලු‍ ක‍ති‍කා‍ව‍න්‍ දු‍ටු‍ වි‍ට‍ පෙ‍නී‍ ය‍න්නේ‍, ගා‍ල්‍ල‍ (ම‍ඩො‍ල්‍ දූ‍ව‍/මා‍දු‍ ග‍ග‍/අ‍නි‍කු‍ත්‍) හෝ‍ නු‍ව‍ර‍ (ශ්‍රී‍ ද‍ල‍දා‍ මා‍ලි‍ග‍ය‍/අ‍ම්‍බු‍ලු‍වා‍ව‍/පේ‍ර‍ඩෙ‍නි‍ය‍/අ‍නෙ‍කු‍ත්‍) වැ‍ඩි‍ පි‍රි‍ස‍ක‍ගේ‍ කැ‍මැ‍ත්‍ත‍ක්‍ ඇ‍ති‍ බ‍ව‍යි‍..

    ඉ‍ති‍න්‍ සි‍ය‍ල්‍ල‍න්‍ගෙ‍ම‍ අ‍ක‍මැ‍ත්‍ත‍ක්‍ නැ‍ති‍න‍ම්‍, අ‍පි‍ මේ‍ දෙ‍කෙ‍න්‍ එ‍ක‍ක්‍ තෝ‍රා‍ග‍මු‍ දැ‍න්‍.....

    සි‍ය‍ල්‍ල‍න්ගේ‍ම‍ හි‍ත‍සු‍ව‍ පි‍නි‍ස‍ දු‍ම්රි‍යෙ‍න්‍ ග‍ම‍න්‍ ග‍ත‍හැ‍කි‍ ස්‍ථා‍න‍ යෝ‍ජ‍නා‍ ක‍ර‍න‍ මෙ‍න්‍ ඉ‍තා‍ කා‍රු‍නි‍ක‍ව‍ ඉ‍ලා‍ සි‍ටි‍න‍වා‍...
     

    cspmaxx

    Well-known member
  • Feb 12, 2007
    12,622
    1,354
    113
    42
    පැය 3.5 කලියෙන්
    සි‍ය‍ලු‍ ක‍ති‍කා‍ව‍න්‍ දු‍ටු‍ වි‍ට‍ පෙ‍නී‍ ය‍න්නේ‍, ගා‍ල්‍ල‍ (ම‍ඩො‍ල්‍ දූ‍ව‍/මා‍දු‍ ග‍ග‍/අ‍නි‍කු‍ත්‍) හෝ‍ නු‍ව‍ර‍ (ශ්‍රී‍ ද‍ල‍දා‍ මා‍ලි‍ග‍ය‍/අ‍ම්‍බු‍ලු‍වා‍ව‍/පේ‍ර‍ඩෙ‍නි‍ය‍/අ‍නෙ‍කු‍ත්‍) වැ‍ඩි‍ පි‍රි‍ස‍ක‍ගේ‍ කැ‍මැ‍ත්‍ත‍ක්‍ ඇ‍ති‍ බ‍ව‍යි‍..

    ඉ‍ති‍න්‍ සි‍ය‍ල්‍ල‍න්‍ගෙ‍ම‍ අ‍ක‍මැ‍ත්‍ත‍ක්‍ නැ‍ති‍න‍ම්‍, අ‍පි‍ මේ‍ දෙ‍කෙ‍න්‍ එ‍ක‍ක්‍ තෝ‍රා‍ග‍මු‍ දැ‍න්‍.....

    සි‍ය‍ල්‍ල‍න්ගේ‍ම‍ හි‍ත‍සු‍ව‍ පි‍නි‍ස‍ දු‍ම්රි‍යෙ‍න්‍ ග‍ම‍න්‍ ග‍ත‍හැ‍කි‍ ස්‍ථා‍න‍ යෝ‍ජ‍නා‍ ක‍ර‍න‍ මෙ‍න්‍ ඉ‍තා‍ කා‍රු‍නි‍ක‍ව‍ ඉ‍ලා‍ සි‍ටි‍න‍වා‍...

    කවදද කියපං යන්නෙ :rolleyes::rolleyes:
     

    thilan_123

    Member
    Jun 2, 2011
    137
    3
    0
    August mula nathuwa anthima yamuda api?
    mokada me para A/L karana mallilath athine..eyalatath exam iwaraine ethakota..

    Api nam kamathi kandy enna...

    Eth..

    Thawa Zoo gihin Galle face
    yana gamanath hodai wage...

    :P:P:P