Email එකක් යෑව්වාම එක Read කලාද නෑද්ද කියලා බලන්න ක&

silentsahan

Well-known member
  • Apr 28, 2010
    9,737
    1
    3,658
    113
    Rajagiriya
    machan repost eth kamak na nobalapu aya godak
    dakine ayema..

    eth oke awulak thiyenawa machan Gmail walata default images
    block.eya sho Rem content denakam wada naha..
    e wagema email client pawichchi karana ayatath wada naha oka machan...
     

    kalugirawa

    Well-known member
  • Jun 27, 2011
    1,419
    73
    48
    machan repost eth kamak na nobalapu aya godak
    dakine ayema..

    eth oke awulak thiyenawa machan Gmail walata default images
    block.eya sho Rem content denakam wada naha..
    e wagema email client pawichchi karana ayatath wada naha oka machan...

    meka repost newei.. mama liyapu ekak.... mage experiance thami liwwe.. copy kale naha...
    gmail wala podi aulak thiyanawa machan... ekata mama nam karanne... massage ekata yatin thawa image ekak copy karala yawana eka.. ethakota read karana eka aniwaryenma image eka balanawane.... ethakota ape wedeth hari yanawa..