දැන් අලුත් නීතිය අනුව කලින් company එකෙන්ම කරපු ETF/ EPF registration එක අපිම AH form එක අරන් කම්කරු කාරයාලයට ගිහිල්ලා register වෙන්න ඕනේ. එතකොට ETF / EPF දෙකටම එක AH form එකෙන් register කරනවද? නැත්නම් ඔය දෙක වෙන වෙනම තැන් දෙකකින්ද කරන්න ඕනේ?