Ex-Alien අක්කව පරද්දන තවත් ලංකාවේ නංගි කෙනෙක් Pfnj1AaAdNY :rofl::oo::confused::rofl::oo:
suta86 Active member Aug 2, 2011 471 148 43 Mar 4, 2015 #1 Ex-Alien අක්කව පරද්දන තවත් ලංකාවේ නංගි කෙනෙක් Reactions: duresh
Hasistranger Well-known member Oct 21, 2010 13,470 7,143 113 Western Province, SL www.myjournalview.com Mar 4, 2015 #2 __ 70යි
Sadeepa Arosha Well-known member Aug 24, 2009 8,871 707 113 ඇයි එන්නද ? Mar 4, 2015 #6 මොන හුත්තක් ද මේ
thanujaka Well-known member Sep 4, 2008 19,264 3,022 113 යටගිය දවස බරණැස් නුවර Mar 4, 2015 #7 මෙයාට බෑ බං ex-alien නංගි පරද්දන්න...
smother Well-known member Jan 27, 2009 19,902 1,484 113 37 Six Feet Under Mar 4, 2015 #10 munta arinna one puke
name-X Well-known member Aug 28, 2010 1,414 206 63 "Location—UnknowN" Mar 4, 2015 #11 මේ කෙල්ලෙක් කියල සුවර් ද? ....කොල්ලෙක් නම් නෙමේ....!
smother Well-known member Jan 27, 2009 19,902 1,484 113 37 Six Feet Under Mar 4, 2015 #12 This video is private.
C chirart1 Well-known member Jul 27, 2009 3,445 468 83 Mar 4, 2015 #13 owa share kara kara form karanna epa ban mathaka kalayak ara wena ganiyekta dunna publicity eka eka hinda thama oya wage gon melo wadak nathi ewa karala hit wenna balanne
owa share kara kara form karanna epa ban mathaka kalayak ara wena ganiyekta dunna publicity eka eka hinda thama oya wage gon melo wadak nathi ewa karala hit wenna balanne
twisted Well-known member Feb 21, 2008 34,398 818 113 upon purple clouds Mar 4, 2015 #14 There's nothing called bad publicity..
wingman Well-known member Oct 3, 2009 7,691 2,741 113 In this moment Mar 4, 2015 #17 repost.. මට කෙල්ලෙක්ද කොල්ලෙක්ද කියල හොයා ගන්න බැරිව හිටියේ බං..
aruna1 Well-known member Apr 22, 2008 10,911 6,791 113 39 Galle Mar 4, 2015 #18 ko yako. private karala ne. ane kohen hari hoyala diyalla
LKS007 Well-known member Jun 14, 2008 39,779 3,775 113 මාතර - මාලෙබ් - melbourne Mar 4, 2015 #19 prvt lu yaku
Sam Rock Well-known member Mar 2, 2015 1,202 608 113 Dubai Mar 4, 2015 #20 This video is private. Sorry about that.