Ex-Alien අක්කව පරද්දන තවත් ලංකාවේ නංගි කෙනෙක්

suta86

Active member
  • Aug 2, 2011
    471
    148
    43
    Ex-Alien අක්කව පරද්දන තවත් ලංකාවේ නංගි කෙනෙක්


    :rofl::oo::confused::rofl::oo:
     
    • Like
    Reactions: duresh

    chirart1

    Well-known member
  • Jul 27, 2009
    3,445
    468
    83
    owa share kara kara form karanna epa ban :) mathaka kalayak ara wena ganiyekta dunna publicity eka :) eka hinda thama oya wage gon melo wadak nathi ewa karala hit wenna balanne :D
     

    wingman

    Well-known member
  • Oct 3, 2009
    7,691
    2,741
    113
    In this moment
    repost.. :P

    මට කෙල්ලෙක්ද කොල්ලෙක්ද කියල හොයා ගන්න බැරිව හිටියේ බං.. :(