Eye channel eke

Mayan19

Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    ME. maara wede Channel eye eke Rugby match ekak yanawa Live kiyla dagena, neo sport walin tamai mun ganne. eth mma neo sport demmama neo sport eke me match eka yanne nane. mun repeat LIVE kiyala danawane. maara porawal tama lankawet inne :lol::lol::lol:
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    ow ow live time mama dnnawa. channel eye eke un ude giya match eka den live kiyala danawane :D itin mama holman una
     

    kota119

    Well-known member
  • Oct 14, 2011
    1,815
    134
    63
    Baby, baby, baby පොලුලු.....
    Baby, baby, baby පොලුලු.....
    Baby, baby, baby පොලුලු.....
    මහින්ද you always be mine mine


    2d7auit.jpg


    AIRTEL පොලු කාරයෝ නිදැල්ලේ

    2r3yv78.jpg