FD පොලිය මෙච්චරයි එන්නේ බන්..

chullahattipadopana

Well-known member
  • Oct 4, 2022
    1,189
    1,231
    113
    wwwww.PNG



    මගේ සන්තෙකෙම මෙච්චරයි .. පොලි අනුපාත හොදයි නේද
     
    • Wow
    Reactions: Nidarshana_k

    akr20

    Well-known member
  • Aug 3, 2020
    2,262
    2,599
    113
    Monada ban me 50000 ewath dala.Aduma one million wath ekapara dapan oya kali kali dana eka wikarayak.Anyway umbawa hallu karanna nemeye kiwwe.Umbe salli umbala watinawa rupiyalak unth eth mehema dana eka nam wikarayak.okata wada hondaye ndb wealth,CAL funds wala damma nam.🙂
     
    • Like
    Reactions: chullahattipadopana

    kalhara.rokz

    Well-known member
  • Apr 25, 2008
    6,804
    1
    1,851
    113
    ගෙදර තමයි බං
    Monada ban me 50000 ewath dala.Aduma one million wath ekapara dapan oya kali kali dana eka wikarayak.Anyway umbawa hallu karanna nemeye kiwwe.Umbe salli umbala watinawa rupiyalak unth eth mehema dana eka nam wikarayak.okata wada hondaye ndb wealth,CAL funds wala damma nam.🙂
    podi podi ewa dannath ona hadissiyak unoth withdraw karanna. loku ewath tikak danawa. ehema thama mama karanne
     
    • Like
    Reactions: chullahattipadopana

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,649
    50,021
    113
    සේදවත්ත
    Sampath එකේ 22% දැන් දෙනව ද?
    ඒම දෙන්න බෑ බන් , මහ බැංකුවෙන් තමා පොලි අනුපාත කියන්නේ බැංකු ඒ ආශ්‍රිත ගනන් වලට දෙනවා තරගකාරීව . 14% ද කොහෙද අඩු කරන්න කිව්වා පෙරේදා
     
    • Like
    Reactions: U-tag

    tclanki

    Well-known member
  • Feb 11, 2010
    6,660
    2,346
    113
    Money Market danna machan interest ekenma jivath wenne natinm. apita oni welawata withdraw karanna puluwani Daily interest calculate wenne balance ekata