sampath vishwa onlineMokakda oya app eka
podi podi ewa dannath ona hadissiyak unoth withdraw karanna. loku ewath tikak danawa. ehema thama mama karanneMonada ban me 50000 ewath dala.Aduma one million wath ekapara dapan oya kali kali dana eka wikarayak.Anyway umbawa hallu karanna nemeye kiwwe.Umbe salli umbala watinawa rupiyalak unth eth mehema dana eka nam wikarayak.okata wada hondaye ndb wealth,CAL funds wala damma nam.![]()
සම්පත් වෙබ්
sampath vishwa online
සම්පත් විශ්ව
Pissuda ban dan max 12.5% ekath 3-4 months 1 year 10% thathwaya sochaneeyayeSampath එකේ 22% දැන් දෙනව ද?
ඒම දෙන්න බෑ බන් , මහ බැංකුවෙන් තමා පොලි අනුපාත කියන්නේ බැංකු ඒ ආශ්රිත ගනන් වලට දෙනවා තරගකාරීව . 14% ද කොහෙද අඩු කරන්න කිව්වා පෙරේදාSampath එකේ 22% දැන් දෙනව ද?