Finishing වහලයක් ගහන්න උපදෙස් ටිකක් දෙන්නකො.

Honda.putha

Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    මම finishing වහලයක් ගහන්න යන්නෙ උඩට දාන්නෙ ඇස්බැස්ටොස් ශීට්. සිවිලිමට දාන්නෙ මොනවද කියන එක තමයි ප්‍රශ්නෙ.

    i-panel ලස්සන නිසා දාන්න බැලුවේ. ඒත් හොඳද නරකද කියලා කිසි අදහසක් නෑ. බුකියේ බලපුවම එක එක උන් එක එක කතා කියන්නෙ. සමහර එවුන් කතා කරන්නෙ ඊට වඩා එකක් නෑ කියලා. සමහර උන් කියනවා ගහලා මාසෙන් දෙකෙන් කෙළවුනා කියලා. කම්පැනියෙනුත් වොරන්ටි දෙනවා කියනවා හැබැයි ස්ටෑන්ඩර්ඩ් එකකට ගහන්න ඕනෙලු. එහෙම ගහන්නෙ නැතුව කෙළවුනා කියනවද මන්දා.

    ඉතින් අමාරුවෙන් හොයපු සල්ලිනෙ. තාම හිතාගන්න බෑ මොනවා කරන්නද කියලා.

    සිවිලිමෙන් මම ඇහුවාම කිව්වා i-panel ලුත් එක එක සයිස් වලින් තියෙනවාලු. මොකක් හොඳද කියලා අදහසක් නෑ.

    i-panel දාපු කට්ටිය ඉන්නවා නම් පොඩි උපදෙසක් දෙන්නකො.

    අනික් එක තමයි i-panel නොදමා වෙන මොන ජාතිවල සිවිලිම් ශීට්ද තියෙන්නෙ.

    එව්වල ගුණදොස් පොඩ්ඩක් කියනවාද?
     

    PHBhagya

    Well-known member
  • Feb 26, 2020
    25,159
    3
    118,928
    113
    Gampaha
    මගෙ යාලුවො දෙතුන්දෙනෙක් අයිපැනල් දාල තියෙනව. ඒ ගෙවල් වලනං අවුලක් වෙලා නෑ.

    හබැයි හරියට ලෙවල් කරල හයිකරේ නැත්තං, ඇද පේනව...
     

    laka007

    Well-known member
  • Oct 18, 2008
    7,546
    5,776
    113
    මමනම් සිවිලිමෙන් ගත්තේ සමහර ඒවා පාට 2ක්. උන් ඩිස්කවුන්ට් දුන්න කාලෙක් ගත්තේ මොකක හරි අව්ලක් ඇති.
    කියන්න ගත්තට පෝන් ගන්නේ නෑ, FB මැසෙජ් එක දැම්මේ මාර්තු තාම උත්තර නැ
    හැබැයි ලීවලට යනවට වඩා ඉක්මන්, තව දැන් බ්‍රැන්ඩ්ස් තියනව ගොඩක් වැඩිම වගකීම ගනින්. මම කිවුවේ මට උන් දේ අවුරුදු 2ක් ඇතී දැන්. සමහර විට දැන් හොද ඇති
     
    • Like
    Reactions: Honda.putha

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,790
    28,158
    113
    iPanel කිව්වම හිතුනෙ ඇපල් එකෙන් ගහන වහලයක් කියලා 🥺
     
    • Haha
    Reactions: Honda.putha

    CorD SaC

    Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,790
    28,158
    113
    සාමාන්‍ය සිවිලිමට වැඩිය මේක ගණන් නේද මචං. වර්ග අඩියක් 360 කිව්වා මම කතා කරාම 😑 අගල් 8. අඩිය පළල එක 320ක් කිව්වා
     
    • Like
    Reactions: Honda.putha

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    මගෙ යාලුවො දෙතුන්දෙනෙක් අයිපැනල් දාල තියෙනව. ඒ ගෙවල් වලනං අවුලක් වෙලා නෑ.

    හබැයි හරියට ලෙවල් කරල හයිකරේ නැත්තං, ඇද පේනව...
    Thank you muchn. ethaninuth habai kiwwa wada danna kenek one kiyala.

    PE+ dapan eka ipanel ekata wada stong.
    thank you.
    ------ Post added on Dec 20, 2021 at 5:19 AM

    මමනම් සිවිලිමෙන් ගත්තේ සමහර ඒවා පාට 2ක්. උන් ඩිස්කවුන්ට් දුන්න කාලෙක් ගත්තේ මොකක හරි අව්ලක් ඇති.
    කියන්න ගත්තට පෝන් ගන්නේ නෑ, FB මැසෙජ් එක දැම්මේ මාර්තු තාම උත්තර නැ
    හැබැයි ලීවලට යනවට වඩා ඉක්මන්, තව දැන් බ්‍රැන්ඩ්ස් තියනව ගොඩක් වැඩිම වගකීම ගනින්. මම කිවුවේ මට උන් දේ අවුරුදු 2ක් ඇතී දැන්. සමහර විට දැන් හොද ඇති
    awurudu 5i ban warranty denne. Shop eke pora nam kiyanawa aduma gane awurudu 30kwath thiyei kiyala.
    ------ Post added on Dec 20, 2021 at 5:20 AM

    Colour up eka hoda nedda rhino
    danne na ban..
    ------ Post added on Dec 20, 2021 at 5:21 AM

    Lunumidella waling lee waling gahuwoth moko..?
    hodama waddek hoya ganna ona
    mama lee gahapu kattiyagen ahuwa ban. unta wiyadama giya wagema lee dan ada gahalalu.
    ekkenek kiwwa hodama lee kiyala dalath dan gulu kudu halenawalu.
    ------ Post added on Dec 20, 2021 at 5:22 AM

    සාමාන්‍ය සිවිලිමට වැඩිය මේක ගණන් නේද මචං. වර්ග අඩියක් 360 කිව්වා මම කතා කරාම 😑 අගල් 8. අඩිය පළල එක 320ක් කිව්වා
    ow.

    normal pahalin gahana ceiling ekakata wada sahenna ganan. mata nam pahalin gahapu ciling ekaka ida ahirena gathiyak enawa ban.
    ekai finishing gahanna baluwe.

    i-panel unath wahale lee walata pahathin gahuwakilu wiyadama adu karala.
    ------ Post added on Dec 20, 2021 at 5:24 AM
     
    • Like
    Reactions: PHBhagya

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本
    නොදකින් මේ කාලකන්නියට උදව් කරාට thanks තියා අඩු ගාණේ ලයික් ඵකක් දාල නෑ.තූ විතරක් පෙරේතයා.දාර කුහක ඩස්ප ජෙප්පෙක්ද කොහෙද.හැමදේම දේශපාලනයෙන් බලන්නේ..මුං වගේ සක්කිලි තමා අර මුරුත්තෙට්ටුවේ හාමුදුරුවෝ ගණන් ගන්නේ නැතුව උපාධිය ගන්න යන්නේ..ඉතිං කොහොමද ජෙප්පො රටේ බලය ගත්තොත්..විරුද්ධ මත දරන උන් ඔක්කොම මරලා දායි..මේ වගේ උන්ව නෝට් කරගන්න ඕන..පාරේ වැටිල හිටියත් මේ වගේ සක්කිලි JVP බල්ලොන්ට වතුරවත් දෙන්න නරකයි.
     
    • Dislike
    Reactions: ChoronaSottiya

    pitastharaya

    Well-known member
  • May 27, 2013
    1,201
    687
    113
    මම එල්ටොරෝ ශීට් දැම්ම.විස්තර ඕන නම් කියපන්.සෞඛ්‍ය ආර්ක්ශිතයි
     
    • Like
    Reactions: Honda.putha

    maticat

    Well-known member
  • Jul 24, 2010
    1,766
    1,423
    113
    මම එල්ටොරෝ ශීට් දැම්ම.විස්තර ඕන නම් කියපන්.සෞඛ්‍ය ආර්ක්ශිතයි
    විස්තර ටිකක් දාන්න බ්‍රෝ, common කතාවෙන ඒවට වඩා per sq feet ගනන් වැඩී නේද eltoro?
     
    • Like
    Reactions: Honda.putha

    pitastharaya

    Well-known member
  • May 27, 2013
    1,201
    687
    113
    අඩි 4*4 සුදු පාට එල්ටොරෝ ශීට් ගැහුවෙ.ගිනිකූරු ලී පොලිශ් කරල පොලිශ් වහල.එක ශීට් එකක් 550ක් විතර උනා.ජොයින්ට් වලට ඇලුමිනියම් ටී බාර් ගැහුව.
     

    ruchchaxD

    Well-known member
  • Dec 17, 2013
    747
    351
    63
    Gampaha
    අඩි 4*4 සුදු පාට එල්ටොරෝ ශීට් ගැහුවෙ.ගිනිකූරු ලී පොලිශ් කරල පොලිශ් වහල.එක ශීට් එකක් 550ක් විතර උනා.ජොයින්ට් වලට ඇලුමිනියම් ටී බාර් ගැහුව.

    Ela photos tikakut demma nan maru <3
     
    • Like
    Reactions: maticat

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    i - panel ගහන්න තීරණය කළා. එතනින් ෆේඩ් වෙන්නෙ නැති පාටකුයි හයිය තියෙන සයිස් එකේ ශීට් එකකුයි තෝර ගත්තා. නෑ කෙනෙක් සපොර්ට් කළා. හොඳට ලෝභ නැතුව ෆොයිල් දානවනම් මොකුත් වෙන්නෙ නෑ කිව්වා. පරාලෙට උඩින් තමයි පැනල් එක ගහන්නෙ.

    ඔක්කෝටම ස්තුතියි.
     

    Oli_Vili

    Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113
    i - panel ගහන්න තීරණය කළා. එතනින් ෆේඩ් වෙන්නෙ නැති පාටකුයි හයිය තියෙන සයිස් එකේ ශීට් එකකුයි තෝර ගත්තා. නෑ කෙනෙක් සපොර්ට් කළා. හොඳට ලෝභ නැතුව ෆොයිල් දානවනම් මොකුත් වෙන්නෙ නෑ කිව්වා. පරාලෙට උඩින් තමයි පැනල් එක ගහන්නෙ.

    ඔක්කෝටම ස්තුතියි.
    ඒ කියන්නේ මචන් සාමාන්‍ය Finishing වහලයට දාන ලෑලි වෙනුවට i - panel දාන්නද හදන්නේ ?

    එතකොට කාලෙකට සැරයක් ලී පරාල පේන්ට් කරන්න සිද්ධ වෙනවා නේද ?

    ඊට වඩා හොඳ නැද්ද පරාලවලට යටින් වහලේ හැඩේටම i - panel ගැහුවොත් (පහලින්ගහන සිලිම විදියට නෙවෙයි මම කියන්නේ )
     

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    ඒ කියන්නේ මචන් සාමාන්‍ය Finishing වහලයට දාන ලෑලි වෙනුවට i - panel දාන්නද හදන්නේ ?

    එතකොට කාලෙකට සැරයක් ලී පරාල පේන්ට් කරන්න සිද්ධ වෙනවා නේද ?

    ඊට වඩා හොඳ නැද්ද පරාලවලට යටින් වහලේ හැඩේටම i - panel ගැහුවොත් (පහලින්ගහන සිලිම විදියට නෙවෙයි මම කියන්නේ )
    එහෙම කරාම කාලයක් යද්දි පැනල් පාත්වෙනවා කිව්වා බන්. මම් දන්න කෙනෙක් කිව්වා එහෙම වෙලා මැදින් ඇලුමීනියම් පටි දාලා රිවට් කලා කියලා.

    අනික එහෙම කළාම කම්පැනි වොරන්ටි දෙන්නෙත් නෑ. වොරන්ටි එක ගන්න නම් උන් කියන පරතරයට ලී දාලා. ෆොයිල් එකක් උඩින් දාන්න ඕනෙ.

    පේන්ට් කිරිල්ල නම් අනේ මන්දා..