Finishing වහලයක් ගහන්න උපදෙස් ටිකක් දෙන්නකො.

SheltonKolla

Well-known member
  • Jul 31, 2007
    786
    356
    63
    man gahuweth ipanel finishing roof ekata dana sheet eken. dan awrudu dekak wenawa. kisi awlaknam na. lassanatama thiyenawa. mage wahale gahapu bass niyameta wade kara. uba gannakota eke thiyenawa 8 inch palala ekakui 12 inch palala ekakui. eken 8 inch eka ganin. 12 inch eka nawenna balanawa kiwwa showroom ekenma. ipanel ekata udin mcfoil sheet eka dapan. ethakota rasne adui. anika thamai light fittings ena than balala a digata reeppayak danna. light fitting allanna ba oya sheet ekata. naththan paraleta allanna puluwan. paraleta alluwoth wire eka poddak penawa siwilime indan fitting ekata enakan. onenam flexible cable ekak danna puluwan.
     

    Oli_Vili

    Well-known member
  • Jun 11, 2017
    5,382
    6,343
    113
    anika thamai light fittings ena than balala a digata reeppayak danna. light fitting allanna ba oya sheet ekata. naththan paraleta allanna puluwan. paraleta alluwoth wire eka poddak penawa siwilime indan fitting ekata enakan. onenam flexible cable ekak danna puluwan.

    මේ light කතාව මොකක්ද බන් පොඩ්ඩක් පැහැදිලි කරපන්
     
    • Like
    Reactions: Honda.putha

    SheltonKolla

    Well-known member
  • Jul 31, 2007
    786
    356
    63
    lee walin finishing wahale gahuwoth light fitting eka kelinma sivilin lallatama allanna puluwan ne. lalla haiyai ne. ipanel board ekata ehema kelinma allanna ba. a sheet eke mada his kuhara thiyenne. haiya na fitting ekak allan inna tharam. anika 3mm wage thickness ekak thiyenne. ana danna ba. eka nisa fittings hai karanawanam hai karanna wenne paraleta. paraleta fitting eka hai karama paralei sheet ekai athare distance ekak thiyenawane. parale 2X4 nam 4 inch gap ekak thiyenawa sheet eke indala. ethakota wahale indan ena wire eka parale hai karala thiyena fitting ekata enakan tika eliyata penawa. onenam flexible horse ekak danna puluwan. naththan fitting eka parale hai karanne nathuwa kelinma sheet ekema hai karanna puluwan sheet eke udin fitting eka ena thanata reeppayak dala thibbanam. ethakota sheet ekata udin thiyene reeppe. ekata ana dala fitting eka hai karanna puluwan. wahaleta ulu danawanam reeppa kohomath danawane. ethakota reeppa yana thanak balala fitting eka dammanam hari. therunada manda


    oya pahala photo eke thiyenne paraleta fitting eka hai karanawa kiwwa widiya

    1640093010486.png
     
    Last edited:

    Honda.putha

    Well-known member
  • Dec 26, 2017
    17,238
    29,818
    113
    lee walin finishing wahale gahuwoth light fitting eka kelinma sivilin lallatama allanna puluwan ne. lalla haiyai ne. ipanel board ekata ehema kelinma allanna ba. a sheet eke mada his kuhara thiyenne. haiya na fitting ekak allan inna tharam. anika 3mm wage thickness ekak thiyenne. ana danna ba. eka nisa fittings hai karanawanam hai karanna wenne paraleta. paraleta fitting eka hai karama paralei sheet ekai athare distance ekak thiyenawane. parale 2X4 nam 4 inch gap ekak thiyenawa sheet eke indala. ethakota wahale indan ena wire eka parale hai karala thiyena fitting ekata enakan tika eliyata penawa. onenam flexible horse ekak danna puluwan. naththan fitting eka parale hai karanne nathuwa kelinma sheet ekema hai karanna puluwan sheet eke udin fitting eka ena thanata reeppayak dala thibbanam. ethakota sheet ekata udin thiyene reeppe. ekata ana dala fitting eka hai karanna puluwan. wahaleta ulu danawanam reeppa kohomath danawane. ethakota reeppa yana thanak balala fitting eka dammanam hari. therunada manda


    oya pahala photo eke thiyenne paraleta fitting eka hai karanawa kiwwa widiya

    View attachment 154806
    Great muchn!

    මම දැන් ඉන්න ගෙදරත් ෆිනිශින්ග් වහලයක් තියෙන්නෙ ඇස්බැස්ටොස් ශීට් දාපු. ඒකෙ වයරින් එක උඩින් දාලා නෑ පරාල දිගේ දාලා තියෙන්නෙ පට්ට කැතයි.

    ෆිනිශින්ග් වහලෙ ගහනකොටම බට එලාගත්තැකි නේද? එතකොට වයරින් බාස්වත් ගෙන්වන්න වෙනවා.
     

    SheltonKolla

    Well-known member
  • Jul 31, 2007
    786
    356
    63
    Great muchn!

    මම දැන් ඉන්න ගෙදරත් ෆිනිශින්ග් වහලයක් තියෙන්නෙ ඇස්බැස්ටොස් ශීට් දාපු. ඒකෙ වයරින් එක උඩින් දාලා නෑ පරාල දිගේ දාලා තියෙන්නෙ පට්ට කැතයි.

    ෆිනිශින්ග් වහලෙ ගහනකොටම බට එලාගත්තැකි නේද? එතකොට වයරින් බාස්වත් ගෙන්වන්න වෙනවා.
    panel tika allanakotama wage electricianwa genna ganna one. panel allala dawasak dekak giyath kamak na. wassata awwata ahu una kiyala awlak na. upvc material ekak nisa. habai saththu pannoth kela wenawa
     
    • Like
    Reactions: Honda.putha

    pitastharaya

    Well-known member
  • May 27, 2013
    1,201
    687
    113
    මචං පොඩි වහලක් ගැහුවෙ.අඩි25 දිග 8 පළල.මට ඔන උනේ ඇස්බැස්ටෝස් වලට විකල්පයක් විතරයි.ජොයින්ට් වලට ඇලුමනියම් T බාර් දැම්ම.නැත්නම් පහත්වෙල, රැළි වැටෙනව ලු.තාම මාස 6යි වෙන්නෙ.
     

    maticat

    Well-known member
  • Jul 24, 2010
    1,766
    1,423
    113
    එල, පොටෝ කීපයක් දාපන්කො අර ත්‍රෙඩ් එකේ බලන්න.