First Standard Anti-Virus In Sri Lanka [Crystal Shield Antivir]

sachith19920726

Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    maxxaaaaaa macho uba nag supri waddek..ela ela maxxaaa uba wage kollek enna aka adambarayak elakiri ake...
    rep +
    good post

    එළකිරිතමා සහෝ
    11.gif
     

    sachith19920726

    Well-known member
  • Jan 20, 2011
    35,674
    11,514
    113
    34
    Crynet Solutions
    මොනවද බන් මේ ,,,,,,,,,,
    අර පිටකොටුවේ තොගය රු20 විකුණන
    කලිසම් ටැග් වගේනේ ......................................

    එතනින් තමා ගත්තෙ.. එකක් 2.50 යි බං.. උබටත් ඕනෙ නම් කියපන් :yes::yes::rofl::rofl:
     

    Edition

    Well-known member
  • Jul 5, 2012
    3,915
    492
    83
    searching
    සචියා සුපිරි මචෝ.ආයෙ දෙන්න වදන් නෑ.ෆට්ටම වැඩක්..එළ එළ මචන්;)
     

    gayankuwait

    Well-known member
  • Oct 13, 2010
    56,347
    4,729
    113
    softpedia_clean_award_f.gif


    http://www.softpedia.com/get/Office-tools/Text-editors/Sachith-s-Notepad.shtml

    සහෝ gayankuwait and edition මාව අවුස්ස අවුස්ස ආතල් එකක් ගත්තෙ හොදේ..

    ඔයා fake ද අනී :rofl:
    :yes:අපි ෆන් එකක් ගත්තෙ කියලා මෙ පොන්නයා දන්නෙ නැහැ වගෙ

    uba neda ara notepad ekak kiyala keyloggers dala maattu une? :P

    පොන්නයො පොන්නයෙක් උනාට පොන්න කම පෙන්නන එපා පොන්ස් පිරිමියෙක් වෙන්න බලපන් එක තාත්තා කෙනෙක් ගෙ නම් :angry:
     

    Edition

    Well-known member
  • Jul 5, 2012
    3,915
    492
    83
    searching
    මෙන්න මගෙ එකට ඩවුන් වෙන්න දැම්මා:rolleyes:.දැන් මෙහෙමම ටොර්ජන් එකකුත් ඩවුන් කරනවා:dull:.ආච්චිට හාල් ගරාගන්න බලාගෙන හිටපන් සචියෝ කොම් එක අවුල් ගියොත් නම්:frown: