Fiverr promoted gigs: කතාව ඇත්ත තමයි මල්ලි. Gig එක උඩට එනවා තමයි මල්ලි.

Hinna

Well-known member
  • May 4, 2018
    1,946
    1,036
    113
    Homagama
    Fiverr එකෙන් කොහොමත් කාලයකදී gigs hide list එකට යවනවා. එහෙම gig එක hide උනා කියලා දැනගන්න ලේසිම විදිය තමයි promoted අයින් වෙනවා gig එකෙන්. ඒ නිසා Promoted හම්බුන කාලෙන් උපරිම ප්‍රයෝජනේ ගන්න. හොඳට හොයන්න පුළුවන් ඕකෙන්
     
    • Like
    Reactions: S_M_S

    2osama

    Well-known member
  • Oct 25, 2010
    81,641
    72,849
    113
    මාලඹේ
    To improve your search engine optimization (SEO) for your Fiverr gig, you can follow these steps:
    1. Choose a relevant and keyword-rich title for your gig. This will help your gig to show up in search results when people search for those keywords.
    2. Use keywords in your gig description and tags. This will also help your gig to be found in search results.
    3. Offer high-quality services and provide excellent customer service. This will improve your gig's ratings and reviews, which can help to boost your gig's visibility on Fiverr.
    4. Be active on Fiverr and engage with potential customers by responding to messages and requests promptly. This can help to improve your gig's ranking and make it more visible to potential buyers.
    5. Use social media and other online platforms to promote your gig and showcase your services. This can help to drive traffic to your gig and increase its visibility on Fiverr.
    6. Use appropriate tags and categories for your gig. This will help your gig to be found by the right buyers and improve its visibility on Fiverr.
     

    Shaalee

    Well-known member
  • Oct 16, 2015
    1,630
    295
    83
    Paraguay
    Fiverr එකෙන් කොහොමත් කාලයකදී gigs hide list එකට යවනවා. එහෙම gig එක hide උනා කියලා දැනගන්න ලේසිම විදිය තමයි promoted අයින් වෙනවා gig එකෙන්. ඒ නිසා Promoted හම්බුන කාලෙන් උපරිම ප්‍රයෝජනේ ගන්න. හොඳට හොයන්න පුළුවන් ඕකෙන්
    Matath oya scene eka wela tiyenne :( Promoted Gigs option eka remove kara eeta passe repeated batch ekath naha first page eke 8 months withara thibba. impressions 40K idan 700 wenakan bassuwa. Kisima negative reviews or cancel orders naha since 1 year. Dan Parana buyerslagen orders 30 withara karagatta within 2 months after all these happen. Thamath kisima up ekak naha.
     
    • Wow
    Reactions: S_M_S

    hasithayad

    Well-known member
  • Sep 28, 2011
    30,792
    1
    44,999
    113
    මං පස්සෙ තමයි requirements දැක්කෙ.
    Level 1 හෝ වැඩි seller කෙනෙක් වෙන්න ඕනෙ. Gig එකට Positive reviews 10ක් තියෙන්න ඕනෙ.
    Reviews ගාන කැටගරියට අනුව වෙනස්
     
    • Like
    Reactions: S_M_S

    Blogerwiki

    Well-known member
  • Nov 3, 2022
    1,177
    845
    113
    Darkweb
    www.darkweb.dk
    මං පස්සෙ තමයි requirements දැක්කෙ.
    Level 1 හෝ වැඩි seller කෙනෙක් වෙන්න ඕනෙ. Gig එකට Positive reviews 10ක් තියෙන්න ඕනෙ.
    Will I Revic it auto matically after complete requirements or will they review manually ?
     

    Vitamin K

    Well-known member
  • Nov 13, 2022
    1,012
    1,036
    113
    Medicine
    Mata nam oka set wenne na bn... kisima wasiyak wela na.
    Mama Seller plus gaththa, eka nam supiri. Dan nam orders enwa palenna. Okkoma gigs tika hadagena yanawa dan. ekakata try karala baluwa.

    Gig eka promote kara ganna puluwan ikmanatama. Sathiyen sathiye keywords wenas karama orders enawa sahenna.
    Keyword research eken aluthma keywords tika hoya ganna puluwan.


    SS.jpg
     

    S_M_S

    Well-known member
  • Sep 28, 2017
    3,343
    7,858
    113
    Will I Revic it auto matically after complete requirements or will they review manually ?
    මං හිතන්නෙ Requirements ටික complete වුණාම තමයි ඒ feature එක activate වෙන්නෙ.
    Page එකේ "Grow and promote" වගේ එකක් තියෙනවා. ඒක යටතේ තමයි promoted gigs තියෙන්නෙ.
     

    Blogerwiki

    Well-known member
  • Nov 3, 2022
    1,177
    845
    113
    Darkweb
    www.darkweb.dk
    මං හිතන්නෙ Requirements ටික complete වුණාම තමයි ඒ feature එක activate වෙන්නෙ.
    Page එකේ "Grow and promote" වගේ එකක් තියෙනවා. ඒක යටතේ තමයි promoted gigs තියෙන්නෙ.
    Bump
     

    S_M_S

    Well-known member
  • Sep 28, 2017
    3,343
    7,858
    113
    Mata nam oka set wenne na bn... kisima wasiyak wela na.
    Mama Seller plus gaththa, eka nam supiri. Dan nam orders enwa palenna. Okkoma gigs tika hadagena yanawa dan. ekakata try karala baluwa.

    Gig eka promote kara ganna puluwan ikmanatama. Sathiyen sathiye keywords wenas karama orders enawa sahenna.
    Keyword research eken aluthma keywords tika hoya ganna puluwan.


    View attachment 191559
    Seller plus ගන්න ගෙවන්න ඕනෙද?
     

    Vitamin K

    Well-known member
  • Nov 13, 2022
    1,012
    1,036
    113
    Medicine
    Seller plus ගන්න ගෙවන්න ඕනෙද?
    Ow $19 per month.


    Onna ape Web design karana kollon ta me sathiye Fiverr eken rank karana Keywords tika.
    Mewage competition eka wadi e nisa Profile eka hoda wenna one.

    Low competition keywords hoya ganna one clicks wadi. ethakota lesiyen orders ganna puluwan aluth gigs walatath.

    ss2.png
     
    • Like
    Reactions: S_M_S

    Hinna

    Well-known member
  • May 4, 2018
    1,946
    1,036
    113
    Homagama
    Matath oya scene eka wela tiyenne :( Promoted Gigs option eka remove kara eeta passe repeated batch ekath naha first page eke 8 months withara thibba. impressions 40K idan 700 wenakan bassuwa. Kisima negative reviews or cancel orders naha since 1 year. Dan Parana buyerslagen orders 30 withara karagatta within 2 months after all these happen. Thamath kisima up ekak naha.
    Dan ithin aye udata enne na machan. Tika kalayak giyama aye search ekata watenawa hide eken. Itapasse fake order tikak dala up karala ganna. Masa 3-4 yanawa aye hide eken ain wenna
     
    • Wow
    Reactions: S_M_S

    jikwitintant

    Well-known member
  • Jul 1, 2016
    1,568
    1,624
    113
    මමත් මුලින් හිතුවේ මේක නිකංම නිකං කීයක් හරි අපෙන් කපාගන්න වැඩක් කියලා. ඒත් මේක ඊට වඩා සාර්ථක දෙයක්.

    අපේ ගිග් එක සර්ච් results වල 10 වෙනි පේජ් එකට වගේ ගිහින් තිබුණොත් ඉතින් orders එන්නැති එක සාමාන්‍ය දෙයක්නෙ.
    Fiverr වල promoted gigs කියන එකෙන් ඉතා පොඩි මුදලක් ගෙවලා අපේ ගිග් එක 1st page ගන්න පුලුවන්.

    මම gigs 2කට ඕක කළා. Animation සම්බන්ධ ගිග් එක නම් මට ඕනේ keywords වලට අදාළව උඩට ඇවිත් තිබුණෙ නෑ. (ඒක මුලින්ම හදන කොට දාපු title එකේ අවුලකුත් තියෙනවා. ඒ හින්දාද දන්නෑ) Graphic සම්බන්ධ ගිග් එකට නම් හරිගියා.
    CPC $3 දැම්මෙ. එක click එකකට $0.16 වගේ කැපිලා තිබුණෙ. Gigs දෙකට කැපෙන ගණං වෙනස්.


    අමතරව:
    * Search results වල දැක්ක ගමන් click කරන්න හිතෙන විදිහෙ Gig image එකක් හදන්න.
    * Gig image එකේ අකුරු ටිකක් ලොකුවට හදන්න. (search result වල දැක්ක ගමන් කියවන්න පුළුවන් ප්‍රමාණයට) වචන අඩුවෙන්, පැහැදිලිව පේන විදිහට වර්ණ ගළපලා දාන්න.
    * Click කරපු කෙනාට order කරන්න හිතෙන විදිහට description එක දාන්න. (Buyer බලාපොරොත්තු වෙන දේවල් මේකෙන් කෙරෙන බව, මේක තමයි මට ඕනෙ එක බව buyerට හිතෙන විදිහට ගළපලා හදන්න)
    * Place your order, Feel free to contact me වගේ දේවල් අනිවාර්යයෙන්ම දාන්න. (ඒකෙන් buyerට පෙළඹවීමක් ඇති කරවනවා ඊළඟට කරන්න ඕනෙ දේට)
    * ගැළපෙනම, ගොඩක් අය search කරන keywords දාන්න.
    https://elakiri.com/threads/fiverr-gig-එකට-ඕනේ-keywords-දෙනවා.2076478/
    * ගොඩක් ඉස්සර දාපු, ගැලපෙන keywords තියෙනවා නම් ඒවා remove කරන්න කලින් ටිකක් හිතන්න. ඉස්සර දාපු හැම keyword එකක්ම දැන් දාන්න බෑ.

    ප.ලි.- Promoted gigs වලට fiverr එකෙන් free දෙන $10 මුලින්ම use කරන්න.
    Gig එකට එන clicks වලට විතරයි ගෙවන්න ඕනෙ.

    ප.ලි.2 - මේ ගැන විවිධ අත්දැකීම් තියෙන අය පහළින් comment කරලා තියෙනවා. ඒවත් කියවලාම ඉන්න.
    machan kohomada meka use karanne
     
    • Like
    Reactions: S_M_S