eletric witharai neda ?ඒකෙ procedure eka දන්න කෙනෙක් කියනවද ඒක වෙන විදිහ ?
Minimum dollar කොච්චරක් එවන්න ඕනෙද ?
ඔව් electric වාහන witharaieletric witharai neda ?
anith ewath puluwanda ?![]()
පෙබරවරි වලත් දෙන්නේ නැහැ බංපෙබරවාරි ඉදන් කොහොමත් දෙනවනේ
ඒකෙ procedure eka දන්න කෙනෙක් කියනවද ඒක වෙන විදිහ ?
Minimum dollar කොච්චරක් එවන්න ඕනෙද ?
Thanks bn.දැන් එහෙම එකක් නෑ. කලිං මාස 8කට $20,000 ට වැඩියෙන් එවපු අයට ඉලෙක්ට්රික් වාහන ගේන්න පර්මිට් එකක් දුන්න
Dan eka nallu bn.freelancer lata nadda (2)