
Dan mekak ganna epa Lamy Safari ekak ganināļāˇāˇāˇāļģ āļāˇāˇāˇāļāˇāļąāˇ āļŊāˇāˇāˇāˇāˇ āļāˇāļąāˇāļ āļąāˇāļāˇāļą. āļ āļ¸āļāļ āˇāˇāļŊ⎠āļāˇāˇāˇāˇāļ¸ āļŊāļ āļāļąāˇāļą āļāļąāˇ āļ¸āˇāļģ āˇāˇāļ¯āˇāˇāļ§ āˇāļāˇāļ§āˇāļēāˇ.
āļ¯āˇāļąāˇ āļāļē⎠āļāļāļ⎠āļāļąāˇāļą āļāˇāˇāˇāļ⎠āļāˇ.
āļāˇāļąāˇāļāˇāˇāˇ āļļāļąāˇ āļāļąāˇ āļąāˇāļ⎠āļāˇāļĢāˇāļāˇāļŠāˇāļŊ⎠āļ¸āļāļ⎠āļāļģāļŊ⎠āļŊāˇāļŠ āˇāļ¯āļąāˇāļ§![]()
where can you get a good HERo like this? does it scratch the paper? i had one those days it HERO 331. very smooth pen for student . but when i got one about 15 years later that was not smooth like the first oneMachanla api podi kale pawichchi karapu HERO 331 fountain pen 1 mathakada?
![]()
Mata ayeth ekak ganna hithila black color ekak ada gatta. Rs 220.00, book shops wala tiyenawa.
Parker, Lamy, sheaffer, Mont blanc, Pilot wage famous & expensive brands ganna bari kenekta me pen eka use karanna puluwan
Fountain Pens đ pawichchi karana aya thaman pawichchi karana fountain Pens brands& models saha danna kiyana wisthara ganath kiyamu balanna
Meke ink eka nan wathura wage habai. Rs 80.00 mama gatte blue ink1.
Palaweni sare ink fill karanna sahenna gemak dunna athule hulan tika ain wenakan purawanna amarui.
![]()
![]()
Me wage loku pettiyaka thama pens enne.
Mata hithenawa hamoma ball point pens walin liyaddi fountain pen ekak use karana eke podi gathiyak tiyenawa kiyala. Ekai mama ekak gatte. Yana yana thana aran yana eka nan bayanakai. E hinda office eke witarak use karanna thiya ganna kiyalai hithuwe. Passe Parker ekak ganna one.
Dan kale podi lamainta iskole mewain liyanna denawada? Api podi kale liwwa wage podi untath mewa purudu karana eka watinawa neda?
No idea machan now Iâm using a Lamy Safariwhere can you get a good HERo like this? does it scratch the paper? i had one those days it HERO 331. very smooth pen for student . but when i got one about 15 years later that was not smooth like the first one
āļ āļŠāˇ āļ¯āˇāļąāˇ lamy āļāļāļ⎠16-17āļ⎠āˇāļāˇNo idea machan now Iâm using a Lamy Safari
Man gatte 4800āļ āļŠāˇ āļ¯āˇāļąāˇ lamy āļāļāļ⎠16-17āļ⎠āˇāļāˇ![]()
Ink bottle āļāļāļ⎠āļāļāˇāļ āļ¸āļąāˇ āļāˇāˇāˇāˇāˇ āļ´āˇāļą 13āļ⎠āˇāļ⎠āļ¸āļąāˇ āļāļāˇāļ⎠āļąāˇ āļāļŊāˇāļąāˇ 6āļ§ āˇāļ⎠āļāˇāļļāˇāļļāˇMan gatte 4800
4 or 5 wasaredi ballpoint pen eken liyanna kalin apita meken litanna huru kala
ado math me ekak ganna hituwe podi kale mathak unaUmba thama ink pen use karanawada?
Wade practical na neda? Hama kolema liyanna bane
Lamy Safari Fountain Penado math me ekak ganna hituwe podi kale mathak una
Ehema awulak na ban thama mama Lamy eka use karanawaUmba thama ink pen use karanawada?
Wade practical na neda? Hama kolema liyanna bane
Sign āļāļģāļąāˇāļą āļāļģāˇāļąāˇāļą āļ āļāˇāļģ⎠āļŊāˇāļēāˇāˇāļąāˇāˇ āļ āļŠāˇāļē⎠āļļāļąāˇ. Parker āļāˇāļēāļŊ⎠āˇāˇāļŗ āļļāˇāļĢāˇāļŠāļēāļ⎠āļāˇāļļāˇāļĢ⎠Sign pen āļāļāļāˇ. āļ¯āˇāļąāˇāļąāļ¸āˇ āˇāˇāļŠāˇāļē āļ¯āļāˇāļąāˇāļą āļąāˇāˇāˇ.Athithaya mathak unanan aye panak aran liyanna patan gamuda?
Mage đ 1 dakala mage office eke thawa ekek eliyata gihin ena gaman ekak aran enawa kiwwa