Fountain Pens 🖋 pawichchi karana aya

Sonique

Well-known member
  • Oct 22, 2007
    25,203
    11,231
    113
    Forest
    āļ‰āˇƒāˇŠāˇƒāļģ āļ”āˇ€āˇŠāˇ€āļœāˇ™āļąāˇŠ āļŊāˇ’āˇ€āˇŠāˇ€āˇ āļ­āˇ“āļąāˇŠāļ­ āļąāˇāļœāˇ™āļą. āļ…āļ¸āļ­āļš āˇ€āˇ™āļŊāˇ āļœāˇāˇƒāˇ”⎀āļ¸ āļŊāļœ āļ‰āļąāˇŠāļą āļ‹āļąāˇŠ āļ¸āˇāļģ ⎀⎒āļ¯āˇ’⎄āļ§ āˇƒāļ­āˇ”āļ§āˇ”āļē⎒.

    āļ¯āˇāļąāˇŠ āļ†āļē⎒ āļ•āļšāļšāˇŠ āļœāļąāˇŠāļą āļ†āˇƒāˇāˇ€āļšāˇŠ āļ†āˇ€.

    āļ­āˇāļąāˇŠāļšāˇŠāˇƒāˇŠ āļļāļąāˇŠ āļ•āļąāˇ’ āļąāˇāļ­āˇ’ āļšāˇ”āļĢ⎔āļœāˇœāļŠāˇ€āļŊ⎊ āļ¸āļ­āļšāˇŠ āļšāļģāļŊāˇ āļŊ⎙āļŠ āˇ„āļ¯āļąāˇ€āļ§ :D
     

    SHEHAN_GIWANTHA

    Well-known member
  • Dec 24, 2013
    11,978
    11,713
    113
    āļ‰āˇƒāˇŠāˇƒāļģ āļ”āˇ€āˇŠāˇ€āļœāˇ™āļąāˇŠ āļŊāˇ’āˇ€āˇŠāˇ€āˇ āļ­āˇ“āļąāˇŠāļ­ āļąāˇāļœāˇ™āļą. āļ…āļ¸āļ­āļš āˇ€āˇ™āļŊāˇ āļœāˇāˇƒāˇ”⎀āļ¸ āļŊāļœ āļ‰āļąāˇŠāļą āļ‹āļąāˇŠ āļ¸āˇāļģ ⎀⎒āļ¯āˇ’⎄āļ§ āˇƒāļ­āˇ”āļ§āˇ”āļē⎒.

    āļ¯āˇāļąāˇŠ āļ†āļē⎒ āļ•āļšāļšāˇŠ āļœāļąāˇŠāļą āļ†āˇƒāˇāˇ€āļšāˇŠ āļ†āˇ€.

    āļ­āˇāļąāˇŠāļšāˇŠāˇƒāˇŠ āļļāļąāˇŠ āļ•āļąāˇ’ āļąāˇāļ­āˇ’ āļšāˇ”āļĢ⎔āļœāˇœāļŠāˇ€āļŊ⎊ āļ¸āļ­āļšāˇŠ āļšāļģāļŊāˇ āļŊ⎙āļŠ āˇ„āļ¯āļąāˇ€āļ§ :D
    Dan mekak ganna epa Lamy Safari ekak ganin

    The Verdict: The Pilot Is Cheaper, but You’ll Fall In Love with the Lamy​

    ------ Post added on Jul 12, 2021 at 10:31 PM
     
    • Like
    Reactions: Sonique

    rama_d

    Well-known member
  • Nov 28, 2014
    574
    674
    93
    image.jpg

    Mage hero pen eka
     

    SLhuman

    Well-known member
  • Jan 8, 2016
    4,072
    4,630
    113
    Machanla api podi kale pawichchi karapu HERO 331 fountain pen 1 mathakada?


    12pens-VINTAGE-Quality-goods-HERO-331-Fountain-Pens-51-Style-Nice-Gold-Cap-Retired-Office-School.jpg


    Mata ayeth ekak ganna hithila black color ekak ada gatta. Rs 220.00, book shops wala tiyenawa.

    Parker, Lamy, sheaffer, Mont blanc, Pilot wage famous & expensive brands ganna bari kenekta me pen eka use karanna puluwan

    Fountain Pens 🖋 pawichchi karana aya thaman pawichchi karana fountain Pens brands& models saha danna kiyana wisthara ganath kiyamu balanna

    Meke ink eka nan wathura wage habai. Rs 80.00 mama gatte blue ink1.

    Palaweni sare ink fill karanna sahenna gemak dunna athule hulan tika ain wenakan purawanna amarui.

    P1040496-blog-WM.jpg




    tiyuu2002-img600x450-1479786416xd6vhw16751.jpg


    Me wage loku pettiyaka thama pens enne.

    Mata hithenawa hamoma ball point pens walin liyaddi fountain pen ekak use karana eke podi gathiyak tiyenawa kiyala. Ekai mama ekak gatte. Yana yana thana aran yana eka nan bayanakai. E hinda office eke witarak use karanna thiya ganna kiyalai hithuwe. Passe Parker ekak ganna one.


    Dan kale podi lamainta iskole mewain liyanna denawada? Api podi kale liwwa wage podi untath mewa purudu karana eka watinawa neda?
    where can you get a good HERo like this? does it scratch the paper? i had one those days it HERO 331. very smooth pen for student . but when i got one about 15 years later that was not smooth like the first one
     

    SHEHAN_GIWANTHA

    Well-known member
  • Dec 24, 2013
    11,978
    11,713
    113
    where can you get a good HERo like this? does it scratch the paper? i had one those days it HERO 331. very smooth pen for student . but when i got one about 15 years later that was not smooth like the first one
    No idea machan now I’m using a Lamy Safari
     
    • Wow
    Reactions: Ashan052

    GHost_94

    Well-known member
  • Jan 14, 2022
    684
    832
    93
    āļ¸āļ§āļ­āˇŠ āļ‰āˇƒāˇŠāˇƒāļģ fountain pen āļ´āˇ’āˇƒāˇŠāˇƒāˇ”āˇ€āˇ™āļšāˇŠ āļ­āˇ’āļļ⎊āļļāˇ.
    āļ¯āˇāļąāˇŠ āļąāļ¸āˇŠ ⎀⎐āļŠāˇ’āļē use āļšāļģāļąāˇŠāļąāˇš āļąāˇ‘.
    āļ”āļšāˇŠāļšāˇœāļ¸ Chinese āļ’āˇ€āˇ...

    Jinhao 911 0.38mm
    Wing sung 3003 0.5mm
    Baoer 388

    Ink:
    Parker quink
    Hero ink āļ´āļ­ 3 āļ‘āļšāļ§ āˇ„āˇ’āļŗāˇ€āˇ 😅

    Needler's ink Baystate blue ink bottle
    āļ‘āļšāļšāˇŠ āļœāļąāˇŠāļą āļ•āļą āļšāļ¸āļšāˇŠ āļ­āˇ’āļļ⎊āļļāˇ.āļ´āˇƒāˇŠāˇƒāˇš āļ’ āļ†āˇƒāˇāˇ€ āļąāˇāļ­āˇ’ ⎀⎙āļŊāˇ āļœāˇ’āļēāˇ.

    Jinhao 911 āļ­āļ¸āļē⎒ favourite āļ¸ āļ´āˇ™āļąāˇŠ āļ‘āļš.
     
    • Like
    Reactions: aneasarayana

    Ashan052

    Well-known member
  • Dec 31, 2010
    31,827
    21,147
    113
    adala nene
    Man gatte 4800
    Ink bottle āļ‘āļšāļ­āˇŠ āļ‘āļšāˇŠāļš āļ¸āļąāˇŠ āļšāˇ’⎀⎔⎀⎙ āļ´āˇ‘āļą 13āļšāˇŠ ⎀āļœāˇš āļ¸āļąāˇŠ āļœāļ­āˇŠāļ­āˇ™ āļąāˇ‘ āļšāļŊ⎒āļąāˇŠ 6āļ§ āˇ€āļœāˇš āļ­āˇ’āļļ⎊āļļ⎙ 🙄
     

    New Kid

    Well-known member
  • Sep 28, 2020
    388
    540
    93
    āļ´āˇœāļŠāˇ’ ⎅āļ¸āļē⎒āļąāˇŠāļ§ āļ´āˇāļŊāļąāļēāļšāˇŠ āļ‡āļ­āˇ’⎀ āļ…āļšāˇ”āļģ⎔ ⎄āļģ⎒āļēāļ§ āļŊ⎒āļēāļąāˇŠāļą āļ´āˇ”āļģ⎔āļ¯āˇ” ⎀⎙āļąāˇŠāļą ball point āļ´āˇ‘āļąāļ§ āļēāļąāˇŠāļą āļšāļŊ⎒āļąāˇŠ āļ¸āˇš āļ´āˇ‘āļąāļšāˇ’āļąāˇŠ āļŊ⎒āļēāļą āļ‘āļš āˇ„āˇœāļŗāļē⎒.
    ⎄⎐āļļ⎐āļē⎒ āļ¸āˇšāļšāˇ™āļąāˇŠ āˇ€āˇšāļœāˇ™āļąāˇŠ āļšāˇ’āļē⎀āļą āļšāˇœāļ§ āļŊ⎒āļēāļąāˇŠāļą āļ…āļ¸āˇāļģ⎔āļē⎒.
     
    Last edited:

    aneasarayana

    Well-known member
  • Oct 13, 2013
    4,010
    3,837
    113
    Athithaya mathak unanan aye panak aran liyanna patan gamuda?
    Mage 🖊 1 dakala mage office eke thawa ekek eliyata gihin ena gaman ekak aran enawa kiwwa
    Sign āļšāļģāļąāˇŠāļą āļ‡āļģ⎙āļąāˇŠāļą āļ…āļšāˇ”āļģ⎔ āļŊ⎒āļē⎀⎙āļąāˇ€āˇ āļ…āļŠāˇ”āļē⎒ āļļāļąāˇŠ. Parker āļšāˇ’āļēāļŊāˇ āˇ„āˇœāļŗ āļļāˇāļĢ⎊āļŠāļēāļšāˇŠ āļ­āˇ’āļļ⎔āļĢāˇ Sign pen āļ‘āļšāļšāˇŠ. āļ¯āˇāļąāˇŠāļąāļ¸āˇŠ ⎀⎐āļŠāˇ’āļē āļ¯āļšāˇ’āļąāˇŠāļą āļąāˇāˇ„⎐.