Freelance ඩොලර් වැඩිකරගන්න අත්වැලක් දෙන්න

Gamer1

Well-known member
  • Feb 29, 2016
    894
    1,168
    93
    එළකිරි කොල්ලනේ, කෙල්ලනේ...

    මේ දවස් වල ඩොලර් හොයන කොල්ලොන්ට කෙල්ලොන්ට ආදායම වැඩි කරගන්න උදව් වෙමුද?

    මේ ක්ෂේත්‍රයේ පරිණත අය අපේ සෙට් එකට උදවු වෙමුද සල්ලි ටිකක් වැඩිපුර එකතු කරගන්න....

    කට්ටිය කරන සාර්ථක දේවල් අනිත් අයටත් දැනගන්න කියලා දෙමුද???
     

    Gamer1

    Well-known member
  • Feb 29, 2016
    894
    1,168
    93
    Click karala dollar hoyanna puluwanda Ayye
    ඒවගේ දේවල් මමනම් රෙකමන්ඩ් කරන්නේ නැහැ මචං... බලමු කට්ටිය මොනවා කියයිද කියලා... උඹට මොනවම හරි skills තියෙනවනම් fiverr වගේ දෙයක් පොඩ්ඩක් study කරපන්...

    Bump
    මට ත් freelance කරන්න ඕනේ.මුල ඉඳන් විස්තර තියෙන tread නැද්ද?
    උඹට මොන වගේ skills ද තියෙන්නේ මචං??
    ------ Post added on Mar 16, 2022 at 10:52 AM
     

    kevin_levin

    Well-known member
  • Jun 9, 2014
    10,376
    14,202
    113
    මාත් ptc කරන්න ඉන්නෙ ලස්සයක් හොයන්න පුළුවන් තව ඉස්සරහට
     
    • Like
    Reactions: Gamer1

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල

    පුලුවන් තරන් නිකන් වැඩකරලා දියන් ගානක් කීවත් බොහෝම අඩු ගානක් කියපන්. :lol: :lol:. දැනුත් ඇහැරැගන මේ පුකේ අමාරුවනේ. Thank you, great job, awesome ඔවා තමා tip එකක්වත් දේන්නේ නෑ. Europe, usa වගේ රටවල් වලින් හොද review ටිකක් දාගත්තානම් ගොඩම තමා.​

     

    mr.Z

    Well-known member
  • Jan 18, 2015
    1,521
    912
    113
    mata mchnla usa wadak direct set una.. cash app kiyala ekakin vitarailu payment karanna puluwan.. visadumak denna puluwan katada
     
    • Like
    Reactions: Gamer1

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,869
    1
    51,844
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    mata mchnla usa wadak direct set una.. cash app kiyala ekakin vitarailu payment karanna puluwan.. visadumak denna puluwan katada
    cash app lankawe na bn.payoneer link ekak hri paypal invoice link ekak hari yawapan.card eken gewanna puluwn uta

    ඩොලර් හොයන්න ආසයි ❤️ Bump
    ------ Post added on Mar 17, 2022 at 1:49 AM
     

    mr.Z

    Well-known member
  • Jan 18, 2015
    1,521
    912
    113
    cash app lankawe na bn.payoneer link ekak hri paypal invoice link ekak hari yawapan.card eken gewanna puluwn uta

    ඩොලර් හොයන්න ආසයි ❤️ Bump
    ------ Post added on Mar 17, 2022 at 1:49 AM
    lady kenek bn.. mn payneer gana ehema ahuwama what is it ganawa... theruma karanna hena gemak denna ona.. payneer account ekak nalu bn eyata.. tikak wayasaka kenek..

    mata kenek kiwwa western union try karanna kiyala.. ehema karaganna puluwanda mchn...


    dan shopify wala thathwe gana katada adahasak thiyenne.. paypal vitarai neda support
     
    Last edited:

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,869
    1
    51,844
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    lady kenek bn.. mn payneer gana ehema ahuwama what is it ganawa... theruma karanna hena gemak denna ona.. payneer account ekak nalu bn eyata.. tikak wayasaka kenek..

    mata kenek kiwwa western union try karanna kiyala.. ehema karaganna puluwanda mchn...


    dan shopify wala thathwe gana katada adahasak thiyenne.. paypal vitarai neda support

    ehnm payoneer gana amathaka karanna.
    oyata pulun paypal eken kelinma eyage card eken ganna.
    mehmai oya payapal ekata log unama oyata labenwa personal link ekak. eka eyata yawwama eyata puluwn eyage card eken gewanna.

    Google PAYPAL .ME LINK

    wena option nm wise thama ithin. eth process eka therena ekak na
     
    Last edited:

    dirtybutterfly

    Active member
  • Apr 30, 2021
    366
    248
    43
    adee machnla matath fiverr karanna asai bn. mn gaawa nm hoda machine ekak nm ne . photoshop wath run wen ne bns. mta karanna puluwan podi ekak wage kiyapallako:no:
     
    • Like
    Reactions: Gamer1

    Gamer1

    Well-known member
  • Feb 29, 2016
    894
    1,168
    93
    lady kenek bn.. mn payneer gana ehema ahuwama what is it ganawa... theruma karanna hena gemak denna ona.. payneer account ekak nalu bn eyata.. tikak wayasaka kenek..

    mata kenek kiwwa western union try karanna kiyala.. ehema karaganna puluwanda mchn...


    dan shopify wala thathwe gana katada adahasak thiyenne.. paypal vitarai neda support
    මමත් වැඩ කරනවා බං ටිකක් වයසක, ලොකු IT KNOWLEDGE එකක් නැති ledy කෙනෙක් එක්ක. Sample payoneer payment request එකක් යවලා තේරුම් කරළ දීපන්... මමත් පොඩි tutorial එකක් හදලා යාවල තේරුම් කළේ... හෙහේ

    adee machnla matath fiverr karanna asai bn. mn gaawa nm hoda machine ekak nm ne . photoshop wath run wen ne bns. mta karanna puluwan podi ekak wage kiyapallako:no:
    Fiverr එකේ බලපන් පොඩ්ඩක්. Photoshop ම වෙන්න ඕනි නෑ. පොඩ්ඩක් unique වැඩක් කරපං කල්පනා කරලා...
    ------ Post added on Mar 17, 2022 at 8:16 PM
     

    mr.Z

    Well-known member
  • Jan 18, 2015
    1,521
    912
    113
    මමත් වැඩ කරනවා බං ටිකක් වයසක, ලොකු IT KNOWLEDGE එකක් නැති ledy කෙනෙක් එක්ක. Sample payoneer payment request එකක් යවලා තේරුම් කරළ දීපන්... මමත් පොඩි tutorial එකක් හදලා යාවල තේරුම් කළේ... හෙහේ

    eyata payneer eka hadana eke idala yawanawada.. poddak vistara kiyapnko kohomada kale