Galaxy 4S එකක් බිම වැටිල කුඩු උනා. මොකද බන් කරන්නෙ ම

Black Rider

Active member
  • Aug 27, 2012
    567
    113
    43
    මච්න් මේකෙ බිඳිල තියෙන්නෙ Front Glass එක විතරයි. කොහෙන් ද බන් Glass 1 ගන්න පුලුවන්. Repair කරන්න බාරගන්න බැරි කතාවක් කියුවලු Kandy සින්හගිරි හරි Softlogic එකෙන් හරි, මට මතක නෑ හරියටම.

    Glass එක දාගන්න පුලුවන් හොඳ Repairing Shop එකක් දන්නවද බන් කොහේ හරි කමක් නෑ?
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    Fake නම් කරන්න දෙයක් නෑ කුණුකූඩෙකට දාපං.
    මගෙ යාලුවෙක් කරනව. ඕනෙ නම් සෙට් කරල දෙන්නං හැබැයි Original Galaxy S4 එකක් නම් විතරයි.

    උඹෙ යාලුවගෙන් අහපං Android Version එක මොකක්ද කියල ෆෝන් එකේ.
     

    GRO_MAX

    Well-known member
  • Aug 2, 2009
    4,299
    137
    63
    touch ekai dekama display ekai dekama damma mage yaluwek mokada touch eka witharak ganna nathi kathawakda koheda thiyenawa 25000 k giya kiwwa kotuwen hada gena thiyenne
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    touch ekai dekama display ekai dekama damma mage yaluwek mokada touch eka witharak ganna nathi kathawakda koheda thiyenawa 25000 k giya kiwwa kotuwen hada gena thiyenne

    Digitizer (Touch) එකයි Display එකයි එකටම එන්නෙ. උඩින්ම තියන්නෙ නිකම්ම Glass එකක් Amoled Display වල. Front Glass එක විතරක් බිඳිල නම් ඒක දාන්න පුලුවන්. දාන එක නෙවෙයි ගේම. Touch+Display Assembly එකෙන් Front glass එක separate කරන එක. ගොඩක් වෙලාවට Front glass එකයි Touch+Display assembly එක වෙන් කරද්දි Digitizer (Touch) එක ඩැමේජ් වෙනවා. ඒ වුනාට වැඩ දන්න කෙනෙකුට ඒක කරන්න පුලුවන් ඩැමේජ් වෙන්නෙ නැති වෙන්න :)
     

    cookies572

    Well-known member
  • Apr 13, 2011
    823
    697
    93
    Mama Nikan kiyanne machan, oya salli hadissiyata aduwata ganna ewa kal thiyenne na. ai danne na bt eka ehema thama.