Galaxy 4S එකක් බිම වැටිල කුඩු උනා. මොකද බන් කරන්නෙ ම

Black Rider

Active member
  • Aug 27, 2012
    567
    113
    43
    ඕක ෆේක් එකක් නෙමේ කියලා ෂුවර් ද?

    අනේ මන් ද බන් fake නෙමෙයිමලු.. මාත් මුලින් sure කරේ නැ, එත් ඉතින් fake කියුවට පිලිගන්නෙම නැනේ..
     

    Black Rider

    Active member
  • Aug 27, 2012
    567
    113
    43
    පිස්සු පුසා;15594821 said:
    owa kohomath yadenne naha ban,
    tharaha wenna epa mehema kiyanawata
    ara miniha lakshayak withara wiyadam karala gaththu eka kunu kolleta aragena thiyenne e minihage apahasu thawayata path una welawe ne,
    ithin owa hari yayida ban

    කතාව සහතික ඇත්ත.. යාදෙන්නෙ නැති එක නම් හොදතම ඔප්පු උනා, අරන් මාසයක් යන්න කලින් බිම වට්ට ගත්තම​..
     

    blackeddy

    Active member
  • Sep 2, 2012
    687
    138
    43
    කොරියාවේ නම් අලුත් screen එකක් දාන්න 10 000ත් 15 000ත් අතර ගානක් යනවා s4 එකට...
     

    Chathuranga5

    Well-known member
  • Jul 25, 2010
    5,472
    414
    83
    Graphicsc.com
    Machan machan hadanna denakota podi chater place walata denna epa kawadawath mama mage xperia eka dila kela karagatta dan 4n eka paththaka ban 7000k wathure e ekka!
    machan 4n eka hadanawanam Original hodata danna company ekakata dipan nattam baduma thamai machan!! :(
     

    nuwan741

    Well-known member
  • Sep 2, 2007
    2,305
    288
    83
    Kegalle
    මේ මෙතනට අදාල දෙයක් නම් නෙවෙයි.
    උඹල දන්නවද ලංකාවේ Samsung dealer කව්ද කියලා.
     

    sylar**

    Well-known member
  • Jan 12, 2011
    4,708
    293
    83
    Brave New World
    මේ මෙතනට අදාල දෙයක් නම් නෙවෙයි.
    උඹල දන්නවද ලංකාවේ Samsung dealer කව්ද කියලා.

    dealer nam softlogic da koheda. eth mc eke divine cell care eke un nam hodai. mamath s4 eka gaththe unge, hardware warrantyth dunna. un hadanawa. gihin balapan
     

    pavithra_uk

    Well-known member
  • Oct 6, 2009
    53,552
    22,250
    113
    Gotland
    lankawe samsung mobilephone walata dealer / service karanne john keels

    samsung home appliances walata nam softlogic da koheda. dan sinhagiri iwarai neda
     
    • Like
    Reactions: nuwan741

    nuwan741

    Well-known member
  • Sep 2, 2007
    2,305
    288
    83
    Kegalle
    john keels neda

    lankawe samsung mobilephone walata dealer / service karanne john keels

    samsung home appliances walata nam softlogic da koheda. dan sinhagiri iwarai neda

    එල එල tnx මට ලඟදි ලැබුන phone එකක පොඩි අවුලක් තියෙනවා. එවපු එකානම් කිව්වේ international warranty තියෙනවා කියලා

    :):)
     

    RLT4U

    Well-known member
  • Dec 12, 2006
    12,491
    1
    10,613
    113
    ගෙදර බන් !!
    2zyftpg.png

    Ube yaluwa hodatama andila bn..
    S4 ekak 38ta salli hadissiyak thibunath denna one na.
    mokada 50ta - 60ta unath one tharam kattiya innawa ganna including me :P:P

    ..................................................​
     

    romero2005

    Well-known member
  • Sep 13, 2006
    4,116
    191
    63
    Lankawe
    badu nam tikak danan habai.hariyatama karana ekekta kiyala kara ganin.rata yana ekek innawanam yawala karagena genna ganin.eka tama hodama wade.ape porawal chatar badu gennala adu ganata karala denne.melo rahak na ita passe
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan
    Digitizer (Touch) එකයි Display එකයි වැඩ නම් (ඒක කියන්නෙ Front Glass එක විතරක් Shatter වෙලා නම්) ෆෝන් එක Replica එකකුත් නෙවෙයි නම් ගොඩ දාගන්න පුලුවන් අඩුවට. එහෙම නැත්තං සොරි ඩොට් කොම් මචං 20ක් වත් යයි වැඩේට. :)
     
    doctor phone,kandy

    Apo oka hodama naha. Mage phone eke housing eka change karanna dunnama tikakin enna kiwwa. Mama bank ekata gihin ena dingata eyala kiyanawa Bord eke lu awula thibbe. Bord ekak dammalu. 12000k dennalu :baffled: Mama kiwwa housing eka danna dunnama bord damme dawalta kanna salli nadda kiyala. Ita passe kiyanawa phone eka denna baha lu bill eka dena kal. mama kiwwa ehema nam mama antry ekak dannam housing eke bill ekata kiyala :oo: Ita passe natta ahawal thana gahan phone eka dunna :rofl::rofl:
     

    kukka_cz

    Member
    Jun 29, 2010
    262
    14
    0
    Piliyandala
    26k Yanawa mama call karalaahuwwa machan.
    Samsung Repair centre

    The Phone Company International (Pvt) Ltd
    4 1/1 R A De Mel Mw Colombo-04
    Tel : 0112555889
    email : | Web :


    The Phone Company

    Address: 4,1/1 R A De Mel Mawatha, Colombo
    Phone:94112583383
     
    Last edited:
    • Like
    Reactions: Black Rider

    Black Rider

    Active member
  • Aug 27, 2012
    567
    113
    43
    ⇐Fezomiun⇒;15595494 said:
    Apo oka hodama naha. Mage phone eke housing eka change karanna dunnama tikakin enna kiwwa. Mama bank ekata gihin ena dingata eyala kiyanawa Bord eke lu awula thibbe. Bord ekak dammalu. 12000k dennalu :baffled: Mama kiwwa housing eka danna dunnama bord damme dawalta kanna salli nadda kiyala. Ita passe kiyanawa phone eka denna baha lu bill eka dena kal. mama kiwwa ehema nam mama antry ekak dannam housing eke bill ekata kiyala :oo: Ita passe natta ahawal thana gahan phone eka dunna :rofl::rofl:

    26k Yanawa mama call karalaahuwwa machan.
    Samsung Repair centre

    The Phone Company International (Pvt) Ltd
    4 1/1 R A De Mel Mw Colombo-04
    Tel : 0112555889
    email : | Web :


    The Phone Company

    Address: 4,1/1 R A De Mel Mawatha, Colombo
    Phone:94112583383

    Thanks machn